ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בפגישה בארה"ב

נועה ארגמני לנתניהו: לשמוע אותך אומר שהמלחמה תהיה ארוכה - שבר אותי בשבי

החטופה נועה ארגמני ששוחררה במבצע ארנון ומתלווה עם אביה לביקור רה"מ בוושינגטון, אמרה לנתניהו כי נשברה בשבי כשאמר שהמלחמה תהיה ארוכה. על החטופים אמרה: "הם סובלים ומתים שם וצריך להחזיר אותם כמה שיותר מהר"

נועה ארגמני לנתניהו: לשמוע אותך אומר שהמלחמה תהיה ארוכה - שבר אותי בשבי
נתניהו במטוס צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

אתמול (שני) קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו פגישה עם קרובי החטופים. נועה ארגמני, ששוחררה משבי חמאס ב"מבצע ארנון", אמרה לנתניהו במהלך הפגישה כי היא נשברה כשאמר שהמלחמה תהיה ארוכה. 

ארגמני אמרה: "הרגע הכי קשה שלי בשבי היה כששמעתי אותך אומר שהמלחמה עוד ארוכה. זו הייתה נקודת שבר. אתם חייבים לשחרר אותם". 

עוד אמרה ארגמני לראש הממשלה: "חייבים לשחרר אותם עכשיו, אני לא רוצה להיכנס לוויכוח פוליטי. הם סובלים ומתים שם וצריך להחזיר אותם כמה שיותר מהר". 

דניאל נאוטרה, אחיו של החטוף עומר, סיפר ל"ווינט" על הפגישה: ״ראש הממשלה נמנע משאלות בנוגע לתנאים או לעיתוי שבו יקבל עסקה. הוא דיבר באריכות על הסכנה הקיומית שישראל ניצבת בפניה. רבים מהאנשים שטסו עמו דיברו עליו בשבחים ואמרו לו להתעלם מחברי הממשלה והצבא שאומרים שזה הזמן להפסקת אש, בטענה שאותם גורמים הם גם האחראים לכשל המודיעיני ב-7 באוקטובר".

נתניהו טרם ההמראה לוושינגטון צילום: רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

במהלך ביקורו, נתניהו צפוי להיפגש עם הנשיא ביידן - למרות פרישתו מהמרוץ, עם סגניתו קמלה האריס שצפויה להיות המועמדת הדמוקרטית בבחירות וכן עם המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ, שהיחסים ביניהם עלו על שרטון בשנים האחרונות.

טרם ההמראה, מסר נתניהו הצהרה לתקשורת: ״אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בארה"ב, בזמן שישראל נלחמת בשבע חזיתות, ובזמן של אי ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון. בביקור הזה אנאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס כראש ממשלת ישראל.

"בנאומי אדגיש את החשיבות של התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, אפנה לידידנו בשני צדדי המתרס ואומר להם שבלי קשר לשאלה מי ייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא המדינה בעלת הברית החשובה ביותר של ארה"ב במזרח התיכון, בעלת ברית שאין לה תחליף.

"אני גם אמור להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן, שאותו אני מכיר כבר למעלה מ-40 שנה. זו תהיה הזדמנות להודות לו על הדברים שהוא עשה למען מדינת ישראל, הן במלחמה, הן במהלך שנות שירותו כסנאטור, כסגן נשיא וכנשיא.

"זו תהיה גם הזדמנות לדון עמו על נושאים חשובים לשתי המדינות שלנו בחודשים הקרובים, לשתף פעולה לשחרור כל חטופינו, לשתף פעולה בהשגת הניצחון על חמאס, לשתף פעולה בהדיפת הטרור והתוקפנות של ציר הרשע של איראן, וגם להבטיח שכל תושבינו בצפון ובדרום יחזרו בביטחה לבתיהם.

"אני חושב שבזמן הזה, של מלחמה וחוסר ודאות, יש חשיבות עליונה שאויבינו ידעו שארה"ב וישראל עומדות יחד - היום, מחר ולתמיד״.

נועה ארגמני חטופים מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד