י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"לוחם גיבור"

מרדכי קדמון הי"ד הובא למנוחות: "קצין קרבי שמוביל את חייליו בשדה הקרב"

סגן מרדכי קדמון הי"ד, תושב נוף איילון, שנפל אתמול ברצועת עזה, הובא למנוחות. אביו פנה לראש הממשלה נתניהו: "רה"מ, אל תיתן לחמאס לנצח". אחותו: "חשבתי שניצחנו את הסטטיסטיקה, אבל לא, אתה הלכת"

מרדכי קדמון הי"ד הובא למנוחות: "קצין קרבי שמוביל את חייליו בשדה הקרב"
סרן מרדכי קדמון ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

סגן מרדכי קדמון, תושב נוף איילון, שנפל אתמול ברצועת עזה, הובא לקבורה בבית העלמין במודיעין אתמול בלילה. קדמון הי"ד נהרג מפיצוץ רימון. 

אביו, הרב יצחק קדמון, ספד: "מצד אחד הוא היה לוחם גיבור, קצין קרבי שמוביל את חייליו בשדה הקרב. מנגד, בבית היה בן אוהב, אהוב, מארגן הכול ועוזר תמיד".

האב פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אני קורא לך ולממשלה - שהקורבן הזה לא יהיה לשווא. אל תיתנו לחמאס לסיים כמנצחים. חמאס מוכה, תמשיכו להכות בו עד חיסולם".

אחיו סיפר: "הארכת את השירות בעוד ארבעה חודשים, אבל אמרת שזהו שאתה משתחרר. בשם המשפחה נבקש לעודד את כל לוחמי צה"ל הגיבורים שעובדים קשה כמוך. חשוב לזכור, ילד בן 23 לא צריך להתעסק במלחמה. מקווה שלא סבלת. תשמור עלינו, תסדר ותנקה שם בגן עדן כמו שרק אתה יודע".

האחות הודיה אמרה: "אח שלי, אומרים שה' לוקח את הטוב ביותר. הם צודקים. בכל מקום שהיית מצאת איך להוסיף טוב, בשקט בחיוך. לפני שלושה שבועות אמא כתבה לי שאתה ברפיח וברביעי היית אמור לצאת. השבת האחרונה הייתה אמורה להיות האחרונה, לפני השחרור". 

עוד הוסיפה: "היית גאה בתרומה שלך שרצועת עזה לא תהווה מקור מסתור למרצחים. אתמול שלחת לנו הודעה שהיה אירוע חריג. נשמתי לרווחה, ניצחנו את הסטטיסטיקה. אבל לא, אתה הלכת".

חלל צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}