ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ויתרו על מיליארדים

דרמה בענף ההייטק: חברת וויז השיבה לגוגל - לא

חברת וויז סירבה להצעת הרכישה של גוגל בסך 23 מיליארד ש"ח ותתמקד בהנפקתה בבורסה. "לומר לא להצעות כל כך מכובדות זה קשה", כתב המנכ"ל אסף רפפורט

דרמה בענף ההייטק: חברת וויז השיבה לגוגל - לא
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת הסטארטאפ הישראלית 'וויז' דוחה את הצעת הרכישה מצד חברת 'גוגל' העולמית, הצעה שעמדה על סך 23 מיליארד דולר ועמדה להיות אחד מהאקזיטים הגדולים ביותר שעשתה חברה ישראלית והרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריה של גוגל.

במקום הרכישה, הודיע המנכ"ל אסף רפפורט כי החברה תתמקד בהנפקתה בבורסה. 

"לומר לא להצעה כל כך מכובדת זה קשה", כתב אסף רפפורט, המנכ"ל ואחד ממייסדיה של חברת הסייבר הישראלית, במכתב ששלח לעובדיו. "אני יודע שהשבוע האחרון היה אינטנסיבי, עם השמועות על רכישה פוטנציאלית. בעוד שאנו מחמיאים מההצעות שקיבלנו, בחרנו להמשיך בדרכנו לבניית Wiz".

הוא הסביר: "היעדים הבאים שלנו הם מיליארד דולר ב-ARR (הכנסה שנתית חוזרת) והנפקה לציבור (IPO). לומר לא להצעות כל כך מכובדות זה קשה, אבל עם הצוות יוצא הדופן שלנו, אני מרגיש בטוח בבחירה הזו".

עוד הוסיף רפפורט: "האימות השוקי שחווינו בעקבות החדשות הללו רק מחזק את המטרה שלנו - ליצור פלטפורמה שגם צוותי אבטחה וגם צוותי פיתוח אוהבים. אנחנו אסירי תודה על האמון שהעובדים, המשקיעים והלקוחות שלנו נותנים בנו בזמן שאנחנו בונים את חברת הסייבר הטובה ביותר בעולם".

את החברה "וויז" הקימו המנכ"ל אסף רפפורט, סמנכ"ל המוצרים ינון קוסטיקה, סמנכ״ל הטכנולוגיות עמי לוטבק וסמנכ״ל המחקר והפיתוח רועי רזניק.

החברה מאפשרת לצוותי אבטחה ופיתוח לזהות, לתעדף ולמנוע סיכוני ענן מורכבים, שחודרים בין שכבות הענן השונות. הטכנולוגיה סורקת את סביבת הענן, על כל השכבות השונות שבה, באמצעות התממשקות פשוטה ב-API.

הפלטפורמה סורקת גם את שכבת האפליקציה והתוכנה, ומזהה חולשות ונוזקות. לבסוף, היא משלבת את כל הממצאים לתמונה אחת ברורה של הסיכונים המהותיים ביותר בענן על ידי חישוב של מאות סיכונים שונים וההקשרים ביניהם.

גוגל וויז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד