ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בתקיפת כטב"ם

דיווחים פלסטיניים: צה״ל חיסל את מפקדי חמאס ופתח בטול כרם

הפלסטינים מדווחים כי מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אשרף נאפע, חוסל בתקיפת כטב"ם צה"לי במהלך הלילה, וככל הנראה גם מחבלים נוספים חוסלו. דובר צה״ל: "מנהלים חילופי אש במרחב" | לילה לא שקט גם בגזרת הצפון: חיל האוויר תקף מטרות טרור בלבנון

דיווחים פלסטיניים: צה״ל חיסל את מפקדי חמאס ופתח בטול כרם
אשרף נאפע עם רטיה על עינו. ומוחמד אבו עבדו צילום: רשתות חברתיות

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי צה"ל חיסל את מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם, אשרף נאפע, וכן את מפקד גדודי חללי אל-אקצא, מוחמד אבו עבדו, בתקיפת כטב"ם במקום. לפי הפלסטינים חמישה מחבלים נהרגו בתקיפה.

מדובר צה״ל נמסר: כלי טיס תקף מחבלים חמושים במהלך מבצע בטול כרם שבחטיבת מנשה. כוחות צה״ל מנהלים חילופי אש במרחב.

בצד ימין, עם רטיה על עינו אשרף נאפע ולצדו, הדובר את מפקד גדודי חללי אלאקצא, מחמד עוץ׳ צילום: רשתות חברתיות

בווינט דווח, כי כוחות צה"ל, בשילוב יכולות מודיעין, עקבו אחר המחבלים במשך כמה זמן עד שיצאו ממקום מחבואם - ואז ניתן האות. מדובר בתקיפה האווירית הראשונה בפיקוד המרכז מאז שנכנס לתפקידו האלוף החדש, אבי בלוט. בחודש מאי האחרון תקף צה"ל את ביתו של אשרף נאפע - אך הוא לא שהה בו באותו הזמן, ולא נפגע.

הפלסטינים טוענים שזהו תיעוד שצולם רגעים לפני החיסול - בסרטון נראה מפקד גדודי חללי אלאקצא שחוסל מדבר במכשיר קשר עם שאר מחבלי תאי הטרור (בטול כרם ובג׳נין מתנהלים במרחב עם מכשירי קשר). צילום: רשתות חברתיות
 
גם בגזרת לבנון לא שקט: במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון.

בנוסף, הותקפו תשתיות טרור של הארגון במרחבים חולא ועייתא א-שעב שבדרום לבנון. אמש (ב׳) בוצע ירי ארטילרי להסרת איום לעבר מרחב עייתא א-שעב.

התקיפה בלבנון צילום: דובר צה"ל

 

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל טול כרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד