ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
יסייע להאריס

בייידן בנאום ראשון מאז הפרישה: "אפעל להשיב את החטופים"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר הלילה בנאום מיוחד "נמשיך לעבוד קשה כדי לסיים את המלחמה בעזה. אעבוד להשיב את כל החטופים הביתה. אני חושב שאנחנו קרובים לעשות את זה"

בייידן בנאום ראשון מאז הפרישה: "אפעל להשיב את החטופים"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא ביידן נאם הלילה לראשונה מאז שהודיע על החלטתו לפרוש מהמרוץ, ואמר: "נמשיך לעבוד קשה מאוד כדי לסיים את המלחמה בעזה. אעבוד עם הישראלים והפלסטינים להשיב את כל החטופים הביתה. אני חושב שאנחנו קרובים לעשות את זה". 

ביידן התייחס לפרישה שלו: "אני יודע שהחדשות היו מפתיעות, אבל זה היה הדבר הנכון לעשות. אני חושב שקיבלנו את ההחלטה הנכונה. השם העליון בכרטיס הבחירה השתנה, אבל המשימה שלנו נותרה כשהייתה. ודרך אגב, אני לא הולך לשום מקום, אני הולך להיות איתכם ולהשתתף בקמפיין עם קמלה. אני אעבוד גם כנשיא מכהן, אבל גם כקמפיינר. מה שאנחנו עדיין צריכים לעשות זה להציל את הדמוקרטיה שלנו. טראמפ הוא עדיין סכנה לאומה".

עוד אמר ביידן: "נותרו לי שישה חודשים לכהונה, אני נחוש לעשות כמה שיותר, גם מבחינת מדיניות חוץ וגם מבחינת מדיניות פנים. אז תנו לי להיות ברור, אנחנו עדיין במאמץ הזה ביחד. אני לא הולך לשום מקום".

סגניתו קמלה האריס נשאה גם היא נאום בחירות הלילה, ואמרה: ״לפני שהגעתי לוושינגטון הייתי תובעת בבתי משפט בקליפורניה. בתפקידים האלה תבעתי פושעים מכל הסוגים. מטורפים שהתעללו בנשים, זייפנים שעבדו על צרכנים, רמאים ששברו את הכללים למען הרווח שלהם. אז תקשיבו לי כשאני אומרת: אני מכירה את הטיפוס של דונלד טראמפ״.

היא הוסיפה: "אני יודעת שזו הייתה רכבת הרים, וכולנו מוצפים בהרבה רגשות מעורבים אני רק חייבת לומר, אני אוהבת את ג'ו ביידן ואני יודעת שכולנו אוהבים אותו ויש לנו כל כך הרבה סיבות טובות לאהוב את ג'ו ביידן".

 

קמלה האריס הנשיא ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד