ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הכתבים תוקפים

עימות סוער ב'חדשות 13': "אתה לא מקבל אותי אז תעזוב"

כתבי 'חדשות 13' יוצאים להגנתו של מגיש המהדורה המרכזית אודי סגל, לאחר שזה נקלע לעימות סוער עם המנכ"לית שמרותה לא מתקבלת מאז מינויה

עימות סוער ב'חדשות 13': "אתה לא מקבל אותי אז תעזוב"
אודי סגל צילום: משידורי הערוץ

ברקע המתיחות בין עובדי 'חדשות 13' למנכ"לית והעורכת החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ' והנסיונות להדיחה בין היתר באמצעות עתירה לבג"ץ, התגלע הערב (שני) עימות סוער בינה לבין מגיש המהדורה המרכזית אודי סגל.

כתב הברנז'ה של 'וואלה', דוד ורטהיים, תיאר זאת כך: "מהומה בחדשות 13: במהלך תכניתו של רביב דרוקר, הגיעה יוליה שמאלוב לנווה אילן והתהלכה מאחורי המצלמה שלו. כשפנתה למגיש המהדורה המרכזית, אודי סגל, הוא שאל מדוע הגיעה והוסיף שהיא מפריעה לו להתרכז לקראת השידור. בין השניים התפתח עימות, שבסיומם הטיחה בו שמאלוב: ״תלך אתה הביתה״. סוף ציטוט".

העיתונאי רן בוקר מ-ynet מפרסם ציטוטים לפי כמה עדי ראיה:

‏יוליה: ״מה שלומך״?
‏אודי: ״מדהים״ (בציניות)
‏יוליה: ״כמו שלומי״.
‏אודי: ״כן״.
‏יוליה: ״אז מה נעשה?״.
‏אודי: ״הכי טוב שתלכי כי את לא מתאימה ואת יודעת את זה, זה מפרק את החברה״.
‏יוליה: ״למה שאתה לא תלך?״.
‏אודי: ״אני נשאר. אם תישארי תוכלי לשלוח אותי הביתה״.
‏יוליה: ״אם כל כך רע לך ואתה לא מקבל אותי אז תעזוב. אני רוצה שנדבר״.

יו"ר ועד העובדים הכתב והפרשן הכלכלי מתן חודורוב פנה להנהלת 'חדשות 13' באזהרה חמורה, לפיה פגיעה כזו בהכנות לשידור "אינה מקובלות על העיתונאים ולא נסבול פגיעה במוצר הטלוויזיוני".

חודורוב הוסיף וצייץ ברשת X נגד המנכ"לית: "קבלי שיעור ראשון (ואחרון) בטלוויזיה: לא מפריעים למגיש המהדורה, בשום דבר שלא קשור ישירות לתוכן הכתבות, בשעה שלפני השידור. בוודאי שלא מסיחים את דעתו לפוליטיקה פנימית, או אומרים לו שיילך הביתה. אודי סגל הוא מגיש מקצועי עם עשרות שנות ניסיון בעיתונות - הראשונה שמתעמתת איתו כך היא יש״ב".

הכתב הפוליטי ספי עובדיה שהודיע בשבוע האחרון על עריקה למתחרים ב'ערוץ 12', הגיב לתקרית וכתב: "מי שמכיר את אודי יודע שהוא לא רק עיתונאי משכמו ומעלה אלא גם ג׳נטלמן ונעים הליכות בצורה יוצאת דופן. מי שהביא את הפוליטיקאית הזאת לנהל דסק חדשות ניסה לזהם את הסיקור החדשותי ולהחליש את הרוח במקום. הניסיון ייכשל אבל הבושה תישאר."

הפרשן המשפטי ברוכי קרא הגיב וכתב: "יש״ב קראה היום למגיש שלנו אודי סגל ללכת הביתה. ובכן יש״ב, אודי הוא עיתונאי ותיק, עתיר סקופים, ומגיש מעולה. ואת? את פוליטיקאית שבאת לחרב מערכת עיתונאית מפוארת. מי שצריך ללכת זו את, ויפה שעה אחת קודם לבג״ץ".

אודי סגל עימות סוער חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ' מתן חודורוב ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד