ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התנצלה בפני טראמפ

ראש השירות החשאי חטפה בשימוע: "את מלאה זבל"

חברת הקונגרס הרפובליקנית, ננסי מייס, הטיחה בראש השירות החשאי שהיא "מלאה זבל". הרפובליקנית, מרג'ורי טיילור גרין, הטיחה דברים קשים בראש השירות החשאי של ארצות הברית, קימברלי צ'טל, וכינתה אותה "כישלון מוחלט"

ראש השירות החשאי חטפה בשימוע: "את מלאה זבל"
גבעת הקפיטול צילום: pixabay

יותר משעתיים לאחר השימוע שנערך לראש השירות החשאי בארצות הברית, המחוקקים האמריקאים הביעו תסכול על כישלונה של מנהלת השירות החשאי, קימברלי צ'אטל, לתת תשובות לשאלות על כשלי האבטחה שהובילו לכמעט התנקשות של דונלד טראמפ.

רשת CNN פרסמה קטעים מעניינים מהשימוע: גם הרפובליקנים וגם הדמוקרטים תקפו את צ'אטל על כך שסירבה לענות על שאלות על מה שקרה במהלך העצרת, מי היה אחראי לאבטח את הגג ממנו ירה היורה ועוד כמה שאלות בנוגע לכישלונות של השירות החשאי.

"את לא עושה לנו את זה קל", אמר חבר הקונגרס הדמוקרטי שונטל בראון מאוהיו לצ'אטל לאחר סדרה של אי תשובות. חבר קונגרס רפובליקני, אנדי ביגס מאריזונה, האשים את צ'יטל בכשלון.

"היית צריכה לבוא היום עם תשובות," אמר ביגס. "אני קורא לך להתפטר היום, היום". אפילו מחוץ לשימוע, המחוקקים הביעו את תסכולם מצ'אטל.

הרפובליקני טים בורצ'ט מטנסי אמר שהוועדה לא מקבלת תשובות מצ'טל וכי היא "לגמרי צריכה להתפטר" והייתה צריכה להיות מפוטרת בשבוע שעבר.

חברת הקונגרס הרפובליקנית, ננסי מייס, הטיחה בראש השירות החשאי שהיא "מלאה זבל" במהלך השימוע היום לאחר ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

"האם סיפקת את כל הקלטות האודיו והווידאו שברשותך לוועדה הזו, כפי ששאלנו ב-15 ביולי - כן או לא?" שאלה מייס, שמייצגת את דרום קרוליינה, את ראש השירות החשאי קימברלי צ'אטל.

"אני אצטרך לחזור אליך בנוגע לזה" השיבה צ'אטל. "זה לא, את מלאה זבל היום" תקפה מייס בחזרה. "את פשוט לא ישרה לחלוטין". חבר אחר בוועדה אמר: "אנחנו חייבים לשמור על סטנדרט בוועדה הזו, לא משנה כמה זה מעצבן".

חברת הקונגרס הדמוקרטית, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, הטיחה טענות בראש השירות החשאי, קימברלי צ'טל, ואמרה שהיעדר תשובותיה לגבי ניסיון ההתנקשות "פשוט לא מקובל".

"עברו 10 ימים מאז ניסיון התנקשות בנשיא לשעבר של ארצות הברית", אמרה אוקסיו-קורטז. "בלי קשר למפלגה, צריכות להיות תשובות".

חברת הקונגרס אמרה כי ייתכן שהמחוקקים יצטרכו לשקול שינויים במדיניות או בחקיקה כתוצאה מהירי. "זה לא רגע של תיאטרון. אנחנו צריכים לקבל החלטות מדיניות, ואנחנו צריכים לקבל אותן עכשיו", אמרה אוקסיו-קורטז. בלי מידע היא אמרה "אנחנו עפים עיוורים".

הרפובליקנית, מרג'ורי טיילור גרין, הטיחה דברים קשים בראש השירות החשאי של ארצות הברית, קימברלי צ'טל, וכינתה אותה "כישלון מוחלט" היא לחצה על ראש הסוכנות עם השאלה אם היתה "קנוניה להרוג את הנשיא טראמפ".

"אנשים תחת פיקודך לא ראו בו איום, ובכל זאת אנשים בקהל ידעו שיש לו רובה והתייחסו אליו כאיום", אמרה גרין.

היא המשיכה: "זה אומר שאת כישלון מוחלט כראש השירות החשאי שאנשים בפיקודך לא קולטים אדם שוכב על גג עם קו ישיר לנשיא עם רובה, הם לא קולטים שזה איום, אבל האנשים בקהל עושים זאת, איך זה אפשרי?".

גרין המשיכה ושאלה: "האם הייתה קונספירציה להרוג את הנשיא טראמפ?" צ'אטל השיבה "ממש לא".

צ'אטל אמרה כי היא התנצלה ישירות בפני דונלד טראמפ לאחר שהנשיא לשעבר שרד את ניסיון ההתנקשות נגדו מוקדם יותר החודש. "האם התנצלת בפניו ישירות, על כך שכמעט נרצח?" שאלה לורן בוברט, חברת קונגרס מקולורדו, שאלה את צ'אטל, "כן, עשיתי זאת" ענתה.

"אני מעריכה את זה. אני מעריכה שאת מכירה בכך שזה היה הכישלון שלך", אמרה חברת הקונגרס.

 

 

 
דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ השירות החשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד