ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בביטוח ישיר אתם יכולים לחסוך עד עשרות אלפי שקלים בביטוח החיים למשכנתא

יש החלטות שאסור לקבל בעיניים עצומות! ביטוח ישיר, מזמינה אתכם לעשות סדר בביטוח המשכנתא

בביטוח ישיר אתם יכולים לחסוך עד עשרות אלפי שקלים בביטוח החיים למשכנתא
ביטוח ישיר צילום: יח"צ

כשאתם עומדים לפני רכישת דירה יש הרבה החלטות, משמעותיות יותר או פחות, שאתם צריכים לקבל. החל מהיכן תיקחו את המשכנתא, מה גוון השיש שתבחרו למטבח ועד ההחלטות הקטנות כמו היכן תרכשו את העציץ או את שטיח הכניסה. אחת הטעויות הנפוצות בתהליך קבלת ההחלטות נוגעת דווקא לביטוח המשכנתא. רבים לא יודעים שאין חובה לרכוש ביטוח משכנתא מהסוכנות של הבנק ממנו לוקחים את ההלוואה ולשלם ביוקר, אלא אפשר לרכוש את הביטוח ישירות מחברת הביטוח ולחסוך עד עשרות אלפי שקלים בכל תקופת הביטוח!

מדוע אם כן, רבים עושים את אותה טעות ומשלמים לחינם כסף רב ומיותר כל כך על ביטוח המשכנתא? הסיבה פשוטה. רכישת ביטוח המשכנתא נדחקת בדרך כלל לרגע האחרון, כשהבנק והמוכר לחוצים לסיים את התהליך וגם לכם אין פנאי וסבלנות להשוות בין ההצעות ולקבל החלטה מושכלת. לכן, לרוב רוכשים את הביטוח מסוכנות הביטוח של הבנק או שרוכשים את ביטוח המשכנתא מחברת ביטוח בלי לבצע השוואה מלאה ונכונה בין חברות ביטוח שונות, דבר שעלול להוביל גם הוא לתשלום יקר משום שלעיתים חברות ביטוח מציעות בשנים הראשונות הנחות גבוהות שנראות משתלמות וקורצות, אך לאורך תקופת הביטוח עולות לכם הרבה יותר. 

ביטוח ישיר, מזמינה אתכם לעשות סדר בביטוח המשכנתא. בין אם אתם עומדים לפני קבלת משכנתא חדשה ובין אם אתם כבר בעלי משכנתא, בכל שלב ניתן, בשיחת טלפון פשוטה ומהירה, להשוות בין האפשרויות שמציעות חברות הביטוח השונות ולקבל מביטוח ישיר הצעה לביטוח שיכולה להוזיל את עלות הביטוח שלכם עד עשרות אלפי שקלים במהלך כל תקופת הביטוח.

כל שעליכם לעשות הוא קודם כל לבדוק. תתייעצו, תבדקו והכי חשוב תשוו בין ההצעות שקיבלתם. אל תחתמו בעיניים עצומות על כל הצעה. חשוב שתדעו, שגם אם כבר רכשתם ביטוח משכנתא ניתן בכל שלב להחליף את חברת הביטוח לטובת  הצעה משתלמת יותר.     

עומדים לסגור ביטוח משכנתא? בעלי משכנתא קיימת ומעוניינים לחסוך בכמה דקות הרבה כסף? זה הזמן  לפתוח את העיניים, לבדוק  את ביטוח המשכנתא שברשותכם ולקבל הצעה מביטוח ישיר. לבדיקה פשוטה שיכולה לחסוך לכם כסף רב, חייגו: 03-5555555. בכפוף לתקנון.

ביטוח ישיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד