ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
איש צדיק של חסד

בשיירה של כבוד: הובא למנוחות המתנדב שנפטר פתאומי באיטליה

ר' יוסי רוזנברג ז"ל המתנדב האהוב והמסור של מד"א בפתח תקווה שנפטר באופן פתאומי במהלך חופשה באיטליה הובא למנוחות בבית העלמין באלעד. חבריו נסעו בשיירה של כבוד ללוותו בדרכו האחרונה

בשיירה של כבוד: הובא למנוחות המתנדב שנפטר פתאומי באיטליה
מלווים את ר' יוסי רוזנברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מאות ליוו אמש (ראשון) למנוחות את מתנדב מד"א-הצלה פתח תקווה, איש החסד ר' יוסף שלמה הכהן רוזנברג ז"ל תושב העיר שהתנדב שנים רבות כחובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א-הצלה ונפטר באופן פתאומי בעת ששהה למנוחה עם רעייתו באיטליה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' המנוח ז"ל לקה בליבו ונפטר ביום רביעי בלילה בשבוע שעבר, במהלך חופשה בחו"ל. לאחר מאמצים רבים גופתו הוטסה לארץ הקודש והלוויתו יצאה מביתו ברחוב רוזובסקי בפתח תקווה ובית הכנסת יוצאי חברון והוא נטמן אתמול בבית העלמין באלעד בליווי המונים מחבריו ובני משפחתו  כשהוא מותיר אחריו את רעייתו שתחי', 2 בנים, 3 בנות ו-8 נכדים.

ר' יוסי ז"ל היה מעמודי התווך של מתנדבי הארגון בפתח תקווה ובמשך שנים רבות הקפיד לפחות על משמרת התנדבות שבועית באמבולנס. במשך 9 חודשי מלחמת חרבות ברזל, בנוסף למשמרות ולתרומתו הרבה לקח על עצמו את שיבוץ המתנדבים לאיוש כוננות מגן דוד אדום לפינוי פצועים ממנחת בית החולים בלינסון.

אתמול כאמור הוא הובא למנוחות בשיירה של כבוד של עשרות אופנועים ואמבולנסים של חבריו המתנדבים. 

השיירה בלוויה של ר' יוסי רוזנברג ז"ל צילום: רשת העיתונאים הנקודה

יו"ר מד"א-הצלה פתח תקווה, ישראל גודלבסקי ספד לו: "יוסי ז"ל היה אדם של עשייה, עם המון חלומות ושאיפות. הוא פעל מסביב לשעון כדי לסייע למטופלים, לבני משפחותיהם ולכל מי שנזקק לעזרתו. הוא עזר לי מאוד בניהול משמרות המתנדבים והיה איש צדיק של חסד ונתינה, מוכשר בתפקידו ואהוב מאוד. דוגמא לטוב ליבו הוא סיפור קטן על מתנדב שאשתו נפטרה לפני מספר שנים. יוסי, מבלי לחשוב פעמיים, פתח עבורו קרן צדקה כדי לסייע למשפחה האבלה. איבדנו חבר וקולגה יקר מאוד, יהי זכרו ברוך".

מנהל מרחב ירקון במד"א, חיים דורי ספד: "מותו של יוסי ז"ל הוא אבדה גדולה וכואבת למשפחת מד"א כולה. הוא היה אדם טוב וצדיק, שרק רצה לעזור לאחר. הוא התנדב מסביב לשעון ותרם אינספור מזמנו ומכישרונו על מנת להציל מטופלים ולעזור. אנו שולחים למשפחתו חיזוק גדול ומשתתפים בצערם".

 רשת העיתונאים הנקודהמסע הלוויה בבית העלמין באלעדצילום: רשת העיתונאים הנקודה

מד"א פתח תקווה יוסי רוזנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד