ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

שר הבינוי והשיכון התרגש בקמפוס 'עלה': "המדינה לבדה לא הייתה יכולה להקים ארגון כזה"

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף הגיע לסיור בקמפוס הגדול של עמותת 'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, הממוקם בצפון בני ברק

שר הבינוי והשיכון התרגש בקמפוס 'עלה': "המדינה לבדה לא הייתה יכולה להקים ארגון כזה"
ביקור השר גולדקנופף ב'עלה' צילום: ארגון 'עלה'

אל השר נלוו מר יענקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל, גב' טלי מורלי, מנהלת מחוז המרכז ברמ"י, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ר' יהודה מורגנשטרן, ראש מטה השר ר' מוטי בבצ'יק וצוות המשרד.

את פניהם של האורחים קיבלו מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין, ראש העיר הרב חנוך זייברט, מנהל מרכזי רשת 'עלה' שלמה מרמורשטיין ודובר 'עלה' שימי סגל.

במהלך הסיור בקמפוס המפואר קיבלו האורחים סקירה מקיפה על על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי 'עלה' ברחבי הארץ.

האורחים שוחחו עם צוות העובדים, נפגשו עם המתנדבים והילדים השוהים במקום, והתרשמו מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס.

השר גולדקנופף סיכם את הביקור במילים מרגשות: "הרב מרמורשטיין הקים בישראל את ארגון 'עלה' והוא ראוי לכל הוקרה ולכל פרס. המדינה לבדה, גם אם הייתה רוצה בכך, לא יכולה הייתה להקים לבדה את הארגון הזה, המושתת על לב ונשמה שאין להם סוף. רשת 'עלה' בראשות הרב מרמורשטיין משנה את החיים של הילדים המיוחדים והאוכלוסייה עם המוגבלויות".

הרב יצחק גולדקנופף עלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד