ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בכניסה למושב

פיגוע חריג בנתיב העשרה שבעוטף עזה: אזרח קנדי שלף סכין - ונוטרל | תיעוד

המחבל שלף סכין לעבר לוחמים בכניסה למושב - ואמר כי לטענתו "אזרחים נהרגים בעזה על ידי צה"ל" | הוא נוטרל ע"י החיילים | אישה אחת לקתה בחרדה | תיעוד דרמטי: חברי כיתת הכוננות מנטרלים את האזרח הקנדי

פיגוע חריג בנתיב העשרה שבעוטף עזה: אזרח קנדי שלף סכין - ונוטרל | תיעוד
הזירה בנתיב העשרה צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

אזרח קנדי הגיע הבוקר (שני) לשער הכניסה לנתיב העשרה, שלף סכין לעבר הלוחמים - ונוטרל. הפיגוע החריג התרחש בכניסה ליישוב שבעוטף עזה, אליו חדרו מחבלים ב-7 באוקטובר באמצעות מצנחי רחיפה ממונעים, רצחו 21 מתושביו וחטפו את אחד מהם.

המחבל הגיע  בשעה 11:13  לשער הראשי של המושב, שלף את הסכין ואמר כי לטענתו "אזרחים נהרגים בעזה על ידי צה"ל". החיילים פתחו באש ונטרלו אותו, אין נפגעים לכוחותינו, אך אישה אחת לקתה בחרדה. כוחות צבא ומשטרה רבים הוזנקו לזירה.

תיעוד הפיגוע צילום: מצלמות אבטחה

מדובר צה"ל נמסר: לפני זמן קצר הגיע מחבל לשער נתיב העשרה, ירד מרכבו ואיים באמצעות סכין על לוחמי כיתת הכוננות של נתיב העשרה הפועלים במקום. הלוחמים הגיבו בירי וניטרלו את המחבל, אין נפגעים לכוחותינו.
נדגיש כי החשוד הוא אזרח קנדי שהגיע למקום משטח ישראל ולא משטח רצועת עזה. 

אריאל גיאת חובש איחוד הצלה מסר: "הייתי במקום עבודתי שבסמיכות למקום ונשמעו קולות ירי. הגעתי בזריזות לזירה ונתקלתי במחבל שנוטרל ובגברת בת 61 בחרדה עקב שמיעת קולות הירי ואופי האירוע. לא איתרנו נפגעי גוף בזירה".

פראמדיקית במד"א נועה אביטבול וחובש רפואת חירום במד"א יוסי סמגה סיפרו: "כשהגענו למקום סיפרו לנו שמחבל שהגיע למקום ניסה לדקור ונוטרל ע"י כוחות הביטחון. ביצענו סריקה באזור על מנת לוודא שאין נפגעים בגוף. אישה בת 61 שלקתה בחרדה מטופלת במקום ע"י צוותי מד"א ובשלב זה לא נזקקת לפינוי לבית חולים."

דו"צהסכין בזירהצילום: דו"צ

נתיב העשרה פיגוע מחבל עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד