ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נהגים התלוננו

אם יש לכם את המיניוואן הזה, בקרוב תגיעו למוסך

היצרנית תיעדה שבע תקריות שבהן רכבים התלקחו בזמן שעמדו והמתינו לבעלים וארבעה לקוחות התלוננו גם על נזקים שנגרמו להם עקב שאיפה של עשן

אם יש לכם את המיניוואן הזה, בקרוב תגיעו למוסך
קרייזלר מפרסמת ריקול בשל חשש מדליקה ב-24 אלף יחידות של פאסיפיקה היברידית. נוהגים בכזה או מכירים מישהו שיש לו? צילום: קרייזלר

אחד המיניוואנים הפופולאריים של חברת קרייזלר, הפאסיפיקה, מזומן לריקול בארצות הברית, כך מודיעים אמצעי תקשורת באמריקה. לפי ההודעה, תאגיד סטלאנטיס, השולט בקרייזלר, ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט , סיטרואן ומותגים נוספים הודיע כי 24,000 מכוניות קרייזלר פאסיפיקה היברידיות מתבקשות להגיע לריקול בשל סכנת התלקחות. 

קונצרן סטלאנטיס אף מגדיל לעשות ומציין שהרכבים האלה לא יכולים לחנות בחניונים פרטיים שממוקמים בתוך בתים מחשש כאמור לשריפה. לפי ההודעה, הרכבים האלה יוצרו בין השנים 2017 ו- 2021 ומתוכם 19.5 אלף נמצאים בארצות הברית. 3,000 נוספים נמצאים בקנדה והיתר שווקו ברחבי העולם.

לפי סטלאנטיס, היצרנית תיעדה שבע תקריות שבהן רכבים התלקחו בזמן שעמדו והמתינו לבעלים וארבעה לקוחות התלוננו גם על נזקים שנגרמו להם עקב שאיפה של עשן. הסיבה לבעיה לפי קרייזלר היא כשל בתאי הסוללה של מערכת ההנעה ההיברידית.

קרייזלר פאסיפיקה הייבריד לא שווק בישראל באופן רשמי על ידי היבואנית סמלת, אבל רכבים שמשווקים בארצות הברית ובקנדה כן מגיעים לישראל לעתים במסגרת מה שנקרא "יבוא זעיר" כלומר כאשר אדם מביא רכב מחוץ לארץ לשימושו האישי. במצב כזה יבואן הרכב הרשמי הוא האחראי על הריקולים ועל ביצועם גם אם הוא לא ייבא את הרכב בעצמו. 

אם במקרה אתם נוהגים בקרייזלר פאסיפיקה הייבריד שהגיע ביבוא אישי או יבוא זעיר מצפון אמריקה ויוצר בין השנים 2017 ל-2021 צרו קשר עם סמלת לביצוע הריקול – ללא תשלום ולמען בטחונכם.


 

אלפא רומיאו פיאט סיטרואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד