ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעקבות החשש

גורמים אמריקנים מרגיעים: "האריס לא תשנה את התמיכה בישראל"

גורמים רשמיים בארה"ב טוענים כי אלו הסבורים כי סגנית הנשיא קמלה האריס, המיועדת להתמודד במירוץ לנשיאות, תנקוט קו קשה יותר עם ישראל מאשר הנשיא ביידן - טועים. לדבריהם היא חולקת את "מחויבות ארה"ב לביטחון ישראל"

גורמים אמריקנים מרגיעים: "האריס לא תשנה את התמיכה בישראל"
אילוסטרציה צילום: דוברות שר ההגנה

ברקע החשש הישראלי, שני פקידי ממשל ביידן בהווה ואחד לשעבר שדיברו עם ה"טיימס אוף ישראל" לאחר החלטתו של ביידן לפרוש מהמירוץ לנשיאות ולתמוך בקמלה האריס, דחו את הנרטיב לפיו האריס תנקוט בקו קשה יותר עם ישראל. 

"לא הייתה מחלוקת על מדיניות. סגנית הנשיא האריס שותפה לתמיכתו של הנשיא ביידן במחויבות ארה"ב לביטחון ישראל יחד עם מחויבות לקידום פתרון שתי המדינות על מנת להביא לסיום מעגל האלימות הזה", אמר גורם אמריקאי.

פקיד ממשל הבכיר הציע כי מי שדוחף את הנרטיב לפיו לסגנית הנשיא יש מערכת יחסים קשה יותר עם ישראל מאשר לנשיא, ככל הנראה כוללים את "האנשים הקרובים לביידן" שצוטטו על ידי הניו יורק טיימס בדיווח ביום שישי האחרון,  שטען כי ביידן לא יעזוב את המירוץ לפני פגישתו השבוע עם נתניהו. 

בתוך כך, במהלך השעות שעברו מאז הודיע ביידן על פרישתו מהמירוץ לנשיאות, נאספו עשרות מיליונים מתורמים קטנים עבור סגנית הנשיא קמלה האריס. 

במקביל, הקמפיין של ביידן שינה לאחרת פרישתו רשמית את שמו ל"האריס לנשיאות", וכמעט 96 מיליון דולר הועברו לחשבון הקמפיין של סגנית הנשיא.

קמלה האריס פרישת ביידן מהמירוץ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד