ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
עשרות מיליונים גוייסו

יום שיא של תרומות לדמוקרטים בעקבות פרישת ביידן

קמלה האריס גרפה כמעט 50 מיליון דולר מתרומות מאז הכריז הנשיא ביידן על פרישתו מהמרוץ. מדובר ביום התרומות המוצלח ביותר מאז 2020

יום שיא של תרומות לדמוקרטים בעקבות פרישת ביידן
דגלי ארצות הברית צילום: unsplash

במהלך השעות שעברו מאז הודיע ביידן על פרישתו מהמירוץ לנשיאות, נאספו עשרות מיליונים מתורמים קטנים עבור סגנית הנשיא קמלה האריס. 

במקביל, הקמפיין של ביידן שינה לאחרת פרישתו רשמית את שמו ל"האריס לנשיאות", וכמעט 96 מיליון דולר הועברו לחשבון הקמפיין של סגנית הנשיא. 

בארה"ב עידכנו כי תומכים עממיים גייסו 46.7 מיליון דולר באמצעות ActBlue בעקבות השקת הקמפיין של סגנית הנשיא קמלה האריס. מדובר ביום ההתרמה הגדול ביותר של 2024. התורמים תרמו במספר דולרים קטנים, שהתלכדו לסכומי עתק. 

כזכור, אתמול ביידן הביע תמיכה במועמדותה של קמלה האריס למועמדת לנשיאות: "ההחלטה הראשונה שלי כמועמדת המפלגה ב-2020 הייתה לבחור בקמלה האריס כסגנית הנשיא שלי. וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. היום אני רוצה להציע את תמיכתי המלאה לקמלה לתפקיד המועמדת של המפלגה שלנו השנה".

קמלה האריס אמרה: "אני מתכבדת לקבל את תמיכת הנשיא, אבקש לזכות במועמדות לנשיאות, אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי להביס את דונלד טראמפ".

קמלה האריס פרישת ביידן מהמירוץ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד