ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בבית הנשיא

משפחות שכולות נפגשו עם הרצוג: "להביא לידי ביטוי את קולם של יקירנו"

נציגי משפחות שכולות מפורום הגבורה נפגשו עם נשיא המדינה ורעייתו וביקשו מהם שהדרישה לניצחון במלחמה יישמע גם מבית הנשיא: "מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה עם בית הנשיא על מנת להביא לידי ביטוי את קולם של יקירנו שנפלו במהלך המלחמה"

משפחות שכולות נפגשו עם הרצוג: "להביא לידי ביטוי את קולם של יקירנו"
נשיא המדינה יצחק הרצוג צילום: קרדיט: עמוס בן גרשום / לע״מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נפגש אמש (ראשון) עם משפחות מפורום הגבורה, המאגד בתוכו משפחות של חיילים שנפלו במסגרת מלחמת חרבות ברזל. המפגש נערך בהזמנת הנשיא ובמהלכו דיברו המשפחות על דרישתן לניצחון וכן על הרצון שלהן להביא את רוח האחדות לידי ביטוי בין כל חלקי העם. בנוסף, הזמינו המשפחות את הנשיא להגיע ולבקר במאהל הגבורה שאותו הקימו לפני מספר חודשים סמוך למשרד ראש הממשלה.

במהלך הפגישה השמיעו המשפחות בפני הנשיא את הציפייה שלהם ממדינת ישראל להשלים את המשימה שיקיריהן התחילו. המשפחות ביקשו מהנשיא לחזק את הממשלה ולקרוא לה לעמוד במטרות המלחמה שאותה הן הציבו בתחילת המלחמה ולהמשיך בלחימה עד להכרעת החמאס והשבתם של החטופים לביתם. כמו כן ביקשו המשפחות שקולן יישמע יותר בצומת קבלת ההחלטות, ושהדרישה לניצחון תישמע גם מבית הנשיא. המשפחות מציינות כי הייתה פגישה טובה עם הנשיא ושהוא היה קשוב לדבריהם. 

וולי וולפסטל, אביו של אריאל מרדכי הי"ד ומנכ"ל פורום הגבורה, אמר בתום הפגישה: "נפגשנו עם נשיא המדינה ורעייתו אחרי שהוא הזמין אותנו לביתו. הגענו עם ציפיות מהנשיא להביא יותר לידי ביטוי את רוח הניצחון וקולו של פורום הגבורה".

עוד הוסיף: "אמרנו לנשיא שאנחנו רוצים ניצחון במלחמה הזאת ושאנחנו מבקשים שהטעויות שנעשו בשנים הקודמות לא יחזרו על עצמן. יצאנו מהפגישה בתחושה שהנשיא היה קשוב לדברים שלנו, ואנו מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה עם בית הנשיא על מנת להביא לידי ביטוי את קולם של יקירנו שנפלו במהלך המלחמה".

מלחמת חרבות ברזל פורום הגבורה יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד