ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"האיש המתאים ביותר"

תא"ל בינדר צפוי להיכנס לתפקיד ראש אמ"ן - בשבוע הבא

תשובת צה"ל לבג"ץ חשפה כי תת אלוף שלומי בינדר צפוי להיכנס לתפקיד ראש אמ"ן ביום חמישי הבא. בתשובת צה"ל נכתב כי "הרמטכ"ל מצא כי תא"ל בינדר הוא האיש המתאים ביותר למילוי תפקיד ראש אמ"ן"

תא"ל בינדר צפוי להיכנס לתפקיד ראש אמ"ן - בשבוע הבא
תא"ל שלומי בינדר צילום: דובר צה"ל

תת אלוף שלומי בינדר, צפוי להיכנס לתפקידו החדש כראש אמ"ן, ב-1 באוגוסט, ביום חמישי הבא, כך דווח ב"כאן 11". מועד המינוי נחשף בתשובת צה"ל לבג"ץ בעניין.

אחרי ההכרזה על מינוי בינדר לתפקיד, הורים שכולים הגישו עתירה לבג"ץ נגד המינוי. 

הרב יהושע שני, אביו של סרן אורי הי"ד שנפל בקרב בכיסופים בחג שמחת תורה, ממגישי העתירה הסביר בראיון ל'גלי ישראל': "תא"ל בינדר הוא אדם שישב בבור בזמן שהעסק לא תפקד. הבן שלי לחם 9 שעות עם החיילים שלו ביום השביעי באוקטובר ללא קבלת כל סיוע ומישהו צריך לתת הסברים לדבר הזה, כשאחד מהם הוא תא"ל בינדר ראש חטיבת אגף מבצעים במטכ"ל".

צה"ל מסר אמש את תגובתו לבג"ץ על העתירה שהגישו המשפחות. בתגובה נכתב בין היתר כי "הרמטכ"ל מצא כי תא"ל בינדר הוא האיש המתאים ביותר למילוי תפקיד ראש אמ"ן".

עוד נכתב בתגובת צה"ל: "עניין זה הוצג בפני שר הביטחון, אשר הסכים עם עמדת הרמטכ"ל. ראש הממשלה עודכן בעניין והמינוי אושר על ידי שר הביטחון. מדובר בהחלטה מקצועית, שהתקבלה לאחר הליך סדור ותקין, המבוסס על מלוא התשתית העובדתית הדרושה ולאחר שנשקלו מכלול השיקולים הרלוונטיים לצורך המינוי לרבות פעילותו במלחמת חרבות ברזל. ולכן דין העתירה להידחות".

אמ"ן שלומי בינדר צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד