ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הדרמה בארה"ב

יו"ר בית הנבחרים על פרישת ביידן: "עליו להתפטר מיד"

מייק ג'ונסון גם תוקף את המועמדת החלופית ואומר: "האריס היתה שותפה - לא רק בהרס הריבונות, הביטחון והשגשוג האמריקאי, אלא גם בכיסוי הפוליטי הגדול ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. היא ידעה מאז ומעולם על חוסר יכולתו לשרת"

יו"ר בית הנבחרים על פרישת ביידן: "עליו להתפטר מיד"
יו"ר בית הנבחרים מייק ג'ונסון צילום: מתוך רשת X

יו"ר בית הנבחרים האמריקני מייק ג'ונסון, המשתייך למפלגה הרפובליקנית הגיב לפרישתו של הנשיא המכהן ג'ו ביידן הדמוקרטי מהמירוץ לכהונה שנייה בבית הלבן ותקף את המפלגה היריבה.

ג'ונסון אומר כי "בנקודת זמן חסרת תקדים זו בהיסטוריה האמריקאית, עלינו להיות ברורים לגבי מה שקרה זה עתה. המפלגה הדמוקרטית אילצה את המועמד הדמוקרטי לצאת מהקלפי, קצת יותר מ-100 ימים לפני הבחירות".
  
עוד אמר: "לאחר שפסלו את הקולות של יותר מ-14 מיליון אמריקאים שבחרו בג'ו ביידן להיות המועמד הדמוקרטי לנשיאות, "מפלגת הדמוקרטיה" שהוכרזה על עצמה הוכיחה בדיוק את ההפך".
  
לדבריו, "הסיכויים של המפלגה אינם טובים יותר כעת עם סגנית הנשיא קמאלה האריס, שהיא נושאת באחריות משותפת על כשלי המדיניות ההרסניים של ממשל ביידן. האריס היתה שותפה - לא רק בהרס הריבונות, הביטחון והשגשוג האמריקאי, אלא גם בכיסוי הפוליטי הגדול ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. היא ידעה מאז ומעולם על חוסר יכולתו לשרת".
  
"ללא קשר לכאוס בבית הלבן הנוכחי", הוסיף יו"ר בית הנבחרים, "יש להזכיר ליריבינו ברחבי העולם כי הקונגרס האמריקני, צבא ארה"ב והעם האמריקני ערוכים ומחויבים במלואם להגן על האינטרסים שלנו הן בבית והן מחוצה לה".

לסיום קבע: "אם ג'ו ביידן אינו כשיר להתמודד על הנשיאות, הוא אינו כשיר לכהן כנשיא. עליו להתפטר מהמשרה לאלתר. 5 בנובמבר לא יכול לחכות".

מייק ג'ונסון יושב ראש בית הנבחרים פרישת ביידן מהמירוץ ג'ו ביידן קמלה האריס הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד