ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"להביס את טראמפ"

האריס בהצהרה ראשונה: "גאה לקבל את תמיכת הנשיא"

סגנית הנשיא שתתמודד על הנשיאות מול דונלד טראמפ פרסמה הצהרה ראשונה: "אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו"

האריס בהצהרה ראשונה: "גאה לקבל את תמיכת הנשיא"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

סגנית הנשיא קמלה האריס פרסמה הצהרה לאחר שהנשיא ביידן אמר כי הוא תומך בה: "אני גאה לקבל את תמיכת הנשיא והכוונה שלי היא לזכות במועמדות הזו". 

היא הוסיפה: "במהלך השנה האחרונה סיירתי ברחבי המדינה, שוחחתי עם אמריקנים על הבחירה בבחירות החשובות הללו. וזה מה שאמשיך לעשות בימים ובשבועות הבאים. אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית ולאחד את האומה שלנו כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו".

מוקדם יותר כתב הנשיא ביידן בהודעת הפרישה שלו: "חברי הדמוקרטים, החלטתי למקד את כל האנרגיות שלי בתפקידי כנשיא למשך שארית כהונתי. ההחלטה הראשונה שלי כמועמד המפלגה ב-2020 הייתה לבחור בקמאלה האריס כסגנית הנשיא שלי. וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. היום אני רוצה להביע את תמיכתי המלאה בקמלה, שתהיה המועמדת של המפלגה שלנו השנה. יש לנו 107 ימים עד לבחירות. יחד נילחם, ויחד ננצח. דמוקרטים הגיע הזמן להתאחד ולנצח את טראמפ. בוא נעשה את זה".

יושב ראש בית הנבחרים, הרפובליקני מייק ג'ונסון, וכן שורה של סנטורים רפובליקנים קראו לנשיא ביידן להתפטר מהנשיאות, בטענה כי אם אינו כשיר לרוץ אז הוא גם אינו כשיר לשמש נשיא. במקביל.

נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה אמר על ביידן כי הוא "הוכיח שוב שהוא פטריוט מהמעלה הראשונה. לביידן הייתה זכות לרוץ לקדנציה נוספת ולסיים את העבודה שהתחיל. כל מה שהמפלגה הדמוקרטית מאמינה בו יעמוד בסיכון אם טראמפ ייבחר שוב. אני יודע שלא היה מקבל את ההחלטה אם לא היה מאמין שזה מה שנכון לאמריקה".

הנשיא ביידן דונלד טראמפ קמלה האריס בחירות בארה"ב פרישת ביידן מהמירוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד