ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"תמיד אזכור אתכם"

נועה ארגמני ספדה לחבריה שנרצחו במסיבת הנובה: "איך אפשר לחזור למציאות?"

נועה ארגמני שנחטפה ממסיבת הנובה ברעים וחולצה ב"מבצע ארנון" לפני כחודש וחצי, ספדה הערב לחבריה ליאור טקאץ ויבגני פוסטל, שנרצחו במסיבה

נועה ארגמני ספדה לחבריה שנרצחו במסיבת הנובה: "איך אפשר לחזור למציאות?"
החדר בו הוחזקה נועה ארגמני צילום: רשתות ערביות

נועה ארגמני ספדה הערב (ראשון) לחבריה ליאור טקאץ ויבגני פוסטל, שנרצחו במסיבת הנובה. "חברים שלי, פרטנרים שלי לחיים, למסיבות, לצחוקים, לטוב ולרע", כתבה בסטורי באינסטגרם.

היא הוסיפה: "אומנם נרצחתם ב-7.10, אבל את ההודעה על כך קיבלתי שמונה חודשים מאוחר יותר, לאחר שחולצתי. איך בכלל אפשר לחזור למציאות כשאני יודעת שאתם לא חלק ממנה? הייתם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, כל אחד מכם בדרך שלו. איך אותה מסיבה שהלכנו אליה ביחד הפכה לטרגדיה כל כך נוראית.

"תמיד אזכור אתכם בתור האנשים השמחים שאתם, עם חיוך ענק ולב רחב. תודה על כל הרגעים שהענקתם לי ביחד איתכם. על כל החוויות, על ארוחות שישי, על מסיבות, על שיעורים לחיים ואפילו גם על שיעורים פרטיים בקורסים באוניברסיטה. אוהבת אתכם המון. ת.נ.צ.ב.ה".

כזכור, נועה נחטפה בידי החמאס במהלך הטבח בפסטיבל נובה ליד רעים כחלק ממתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023 ושוחררה בפעולה ישראלית הירואית ב-8 ביוני 2024 במה שכונה לבסוף כ"מבצע ארנון" ע"ש של מפקד הצוות ולוחם הימ"מ פקד ארנון זְמוֹרָה שנפל בעת המבצע אשר בסיומו חולצו בחיים נועה ארגמני אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.

 

נועה ארגמני עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד