ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הפך לעג וקלס

העיתונאי טוען: הציעו לי לרוץ בפריימריז בליכוד

העיתונאי והפרשן אטילה שומפלבי הפך לעג וקלס ברשתות החברתיות לאחר שטען ספק בהלצה כי הציעו לרוץ בפריימריז של הליכוד

העיתונאי טוען: הציעו לי לרוץ בפריימריז בליכוד
העיתונאי אטילה שומפלבי צילום: צילום מסך ynet

העיתונאי והפרשן הפוליטי אטילה שומפלבי, הפך לעג וקלס ברשת X לאחר שטען בציוץ כי "לאחרונה פנו אליי כמה גורמי שטח חזקים בליכוד והציעו לי (בבדיחות הדעת, כנראה) לרוץ בפריימריז. החמיאו לי, אין מה לומר. אנשי הליכוד האמיתיים חברים שלי כבר 20 שנה. מת עליהם".

לדבריו, "הם יודעים בדיוק איפה אני עומד. אמרתי להם שזה לא בתכנון. כרגע. אבל אם ארוץ בליכוד (ואבחר גבוה, זה אני מבטיח לכם), זה יהיה רק כדי לנקות את הליכוד מדודי אמסלם הגזען והמפלג ולהחזיר את הליכוד לשפיות". סיכם.

בציוץ אחר כעבור יממה כתב, "חבריי בליכוד, אם וכאשר אתמודד ואבחר לרשימת הליכוד לכנסת על אפם ועל חמתם של הפחדנים - אני מבטיח לא להתייחס אליכם אף פעם כאל מטומטמים, כמו שמתייחסים אליכם נתניהו ונתיניו כיום. נשבע שאשרת אתכם בלי לזלזל בכם בצורה כזו, בלי לשקר ובלי ללגלג עליכם. יחד נחזיר את הליכוד לשפיות".

ברשת הגיבו בזלזול למי שהיה בעבר מגיש אולפן ynet. עורך 'בחדרי חרדים' לשעבר, אברהם גרינצייג הגיב וכתב: "לא בטוח אם הוא ממש כתב את הפנינה הזו ואם כן בהשפעה של איזה חומר הוא היה ולמה אין לידו מבוגר שיקח לו את הטוויטר".

ארגון המחאה 'קומי ישראל' תקפו את שומפלבי וכנראה לקחו ברצינות את דבריו: "אטילה שומפלבי חי בסרט. וזה סרט רע. מאד. אדם שמחליט להתמודד בפריימריז של פח האשפה שנקרא ״הליכוד״, בשביל ״להחזיר אותו לשפיות״, הוא אדם שכשירותו המנטלית מוטלת בספק. מי שחושב שהוא ישנה את דודי אמסלם, סופו להפוך לחיקוי החיוור שלו. כמו שגנץ הפך לחיקוי החיוור של נתניהו", כך נכתב בחשבון הרשמי של הארגון.

כתב 'הארץ', חיים לוינסון כרך את תגובתו בדרמה הנוכחית של פרישת ביידן מהמירוץ לנשיאות וכתב: "אטילה שומפלבי בתגובה: "קאמלה האריס, תתכונני. אני בא. ימי הקרקס נגמרו"".

והיה מי שהלך רחוק יותר, "אטילה שומפלבי כבר סיפר שהציעו לו להתמודד לנשיאות ארה״ב?", כתב כוכב הרשת חי שמואל.
 

 

פריימריז בליכוד אטילה שומפלבי דוד אמסלם הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד