ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
החות'ים מאיימים

בתימן חוששים שיהפכו לעזה: "ישראל מפחידה יותר מהאמריקאים"

התקיפות והאיומים של ישראל בתימן לצד הכרזת החות'ים על המשך התקיפות, עוררו חשש בקרב התימנים שתרחיש עזה יגיע למדינתם. קולות מיוחדים מתוך תימן וסעודיה אחרי התקיפה הראשונה של ישראל

בתימן חוששים שיהפכו לעזה: "ישראל מפחידה יותר מהאמריקאים"
מורד חות'י צילום: צילום מסך

התקיפות והאיומים של ישראל בתימן, והכרזת החות'ים על המשך התקיפות, עוררו חשש בקרב התימנים שתרחיש ההרס שגרם ברצועת עזה יחזור על עצמו במדינתם, כך דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט".

הקולות והחשש תימן צילום: כאן חדשות

רועי קייס פרסם בכאן 11 מראות מאל-חודיידה, איומים של החות'ים וגם הביא קולות מיוחדים מתוך תימן וסעודיה אחרי התקיפה הראשונה של ישראל בתימן.

מוחמד עבדאללה, עובד ממשלתי ותושב העיר חודיידה, אינו מסתיר את הפחדים הללו. הוא אמר ל'א-שרק אל-אווסט' שישראל היא מדינה חזקה ומוגנת על ידי המערב, והמצב בעזה יכול לחזור בתימן, הוא מקווה שהאירועים לא יתפתחו ויגיעו לרמה הזו.

עבדאללה הוסיף: "קולות הפיצוצים מהתקיפות הישראליות מפחידים, והם לא כמו התקיפות האמריקאיות, שאת קולותיהן שומעים רק חלק מאוכלוסיית העיר".

יחיא, עובד בחברה מסחרית אמר לעיתון, "החיים והפעילות המסחרית החלו לחזור בהדרגה לאור הפסקת האש בין ממשלת תימן לחות'ים, אך ההסלמה עם ישראל מפחידה. כי זו מדינת דיכוי שאינה לוקחת בחשבון שום מטרה, בין אם אזרחית או צבאית".

איימן ג'רמש, מחודיידה, סיפר לעיתון כי חברו אחמד מוסא הוא אחד מקורבנות התקיפה, ומסר שמות של הרוגים נוספים.

המורדים החות'ים מלחמת חרבות ברזל מבצע יד ארוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד