ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
קריאת אזהרה לנהגים

דאגה אחרי התאונה הקטלנית בבני ברק: "להיות מוכנים לכל תרחיש"

עיר התורה בני ברק, עיר שוקקת חיים, חוותה בימים האחרונים רצף מדאיג של תאונות דרכים, שהותירו אחריהן פצועים במצבים שונים: "ילדים אינם מודעים תמיד לסכנות ונוטים להתפרץ לכביש באופן פתאומי. לכן, יש לנהוג באיטיות ובעירנות מוגברת, ולהיות מוכנים לכל תרחיש"

דאגה אחרי התאונה הקטלנית בבני ברק: "להיות מוכנים לכל תרחיש"
תאונה בבני ברק, ארכיון צילום: דוברות ארגון הצלה

במהלך היומיים האחרונים אירעו בבני ברק מספר תאונות דרכים, שבהן נפגעו הולכי רגל, רוכבי אופניים חשמליים ורוכב קורקינט חשמלי.

בין הפצועים הילדה אסתר מתתיהו ע"ה בת ה-8 שנפגעה מרכב ברחוב הרב כהנמן ופונתה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ובהמשך נפטרה ל"ע, צעירה בת 13 שנפגעה ממשאית ברחוב הרב אבוחצירא ופונתה במצב קשה, ונער בן 17 שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניים חשמליים ברחוב החלוצים ופונה במצב בינוני. בנוסף, רוכב קורקינט בן 33 נפגע בתאונה עצמית ברחוב נחמיה ופונה אף הוא במצב בינוני.

ראשי ארגון הצלה, המודאגים מהעלייה במספר תאונות הדרכים בעיר, קוראים להורים ולנהגים לגלות ערנות מוגברת ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת למנוע את התאונה הבאה. "עונת בין הזמנים היא תקופה שבה ילדים רבים נמצאים מחוץ למסגרות החינוכיות ומבלים שעות רבות ברחובות ובגנים", אומר אשר שלומוביץ, יו"ר ארגון הצלה. "אנו קוראים להורים להגביר את השגחתם על ילדיהם, להסביר להם את כללי הזהירות בדרכים, ולוודא שהם חוצים את הכביש במעברי חצייה ובזהירות המתבקשת".

שלומוביץ מוסיף כי "אנו פונים גם לנהגים ומבקשים מהם לנהוג במשנה זהירות, בייחוד בסמוך לבתי ספר, גני שעשועים וברחובות הראשיים. חשוב לזכור כי ילדים אינם תמיד מודעים לסכנות בדרכים ונוטים להתפרץ לכביש באופן פתאומי. לכן, יש לנהוג באיטיות ובעירנות מוגברת, ולהיות מוכנים לכל תרחיש".

בנוסף, ארגון הצלה מתכנן לקיים בימים הקרובים פעילות הסברה בקייטנות ובמסגרות הקיץ לילדי העיר, במטרה להגביר את המודעות לחשיבות הזהירות בדרכים ולצייד את הילדים בכלים שיסייעו להם לשמור על עצמם.

"אנו מאמינים כי באמצעות חינוך והסברה נוכל לצמצם את מספר תאונות הדרכים ולהציל חיים", מסכם מנכ״ל הצלה יעקב יוזעף: "אנו קוראים לציבור להירתם למאמץ המשותף ולהפוך את בני ברק לעיר בטוחה יותר עבור כולנו".

תאונת דרכים בני ברק הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד