ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מוקדם מהצפוי

הקנאים חוגגים: אחרי 7 חודשים רוטמן שוחרר מהכלא

בחוגי הקנאים חגגו בשבוע שעבר עם שחרורו של האברך ישראל אשר רוטמן שישב מספר חודשים בכלא ושוחרר לפני הזמן. הוא התקבל בבתי הרבנים ונערכה קבלת פנים לכבודו בכיכר השבת וביציאה מכל מעשיהו

הקנאים חוגגים: אחרי 7 חודשים רוטמן שוחרר מהכלא
השחרור של ישראל אשר רוטמן צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר שוחרר מהכלא האברך ישראל אשר רוטמן שישב מספר חודשים בכלא בעקבות השתתפותו במלחמה כנגד פגעי הטכנולוגיה וחנויות הסלולר במגזר.

הוא הואשם בסחיטה באיומים ונשלח לרצות עונש מאסר, לדברי הקנאים הוא שוחרר במפתיע לפני תום הזמן שנקצב לו וזאת בשל חוסר מקום בבתי הכלא. גם את חג הפסח האחרון הוא ריצה עונש בין כותלי הכלא. 

למרות הזמן הקצר מאז שנודע על השחרור, התאספו ידידיו ובני משפחתו בשערי כלא מעשיהו שברמלה לקבל את פניו בשירה ובריקודים, משם הגיע לירושלים שם נערכה לכבודו קבלת פנים בכיכר השבת, בשיאה צעדו כל הקהל יחד עמו לביתו של ראש הישיבה הגאון רבי יהושע דוד טורצ'ין מנהיג קהילת הפרושים וממנהיגי הישוב הישן במעונו ברחוב הושע שם התקבל בחביבות יתירה, בהמשך נמשכה התהלוכה עד לרחבת מאה שערים שם המשיכו המונים מידידיו ומכריו לשמוח עמו על שיצא מאפילה לאורה.

בימים שלאחר השחרור התקבל לביקורים בבתיהם של גדולי ישראל ומנהיגי הישוב הישן הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר, האדמו"ר מקהל חסידי ירושלים, האדמו"ר ממשכנות הרועים וד ממנהיגי קהילות הקודש ובהמשך גם בבתיהם של חברי הבד"צ הגאונים רבי אברהם יצחק אולמן ורבי יהושע רוזנברגר.

ישראל אשר רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד