ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

אביהן של יתומות - השקת ספר במעמד מיוחד ומרגש

הספר הדוקומנטרי המרגש, שנכתב על ידי הרב יהושע ויינגרטן, יו"ר כפר ילדים דוד, עוסק במהפך האדיר אותו חולל רבי יחיאל פישל וינגרטן, המנהל המיתולוגי של בית היתומות הכללי בירושלים

אביהן של יתומות - השקת ספר במעמד מיוחד ומרגש
השקת הספר "אביהן של יתומות" צילום: באדיבות המצלם

השבוע התקיים מעמד השקת הספר "אביהן של יתומות" באירוע מפואר בהשתתפות אישי ציבור רבים. הספר הדוקומנטרי המרגש, שנכתב על ידי הרב יהושע ויינגרטן, יו"ר כפר ילדים דוד, עוסק במהפך האדיר אותו חולל רבי יחיאל פישל וינגרטן, המנהל המיתולוגי של בית היתומות הכללי בירושלים, לאורך עשרות שנות פעילותו.

בפרקי הספר מתוארים חייהם של ילדים שגדלו בבתי יתומים בארץ ובעולם, בתנאי מצוקה ותחת משטר נוקשה. בהשוואה לכך, הספר מביא את פריצת הדרך החדשנית והייחודית של הרב וינגרטן, בכל הנוגע לתנאי החיים של הבנות ולהתייחסות אליהן בכל תחומי החיים, בבית היתומות אותו ניהל.

הספר משקף את השפעתו העמוקה של הרב וינגרטן על חייהן של הבנות ומציג את חזונו החינוכי והחברתי הייחודי, שהצליח לשנות את פני המציאות עבור ילדות רבות.

האירוע היה מרגש בעיקר בגלל השתתפות בוגרות בית היתומות והמשפחה הרחבה שנבנתה לאורך שנים, ועמד בסימן הכרת התודה לרב וינגרטן על מפעל חייו ולרב יהושע ויינגרטן על התיעוד המקיף והמעמיק של סיפורו.

בית היתומות הכללי בירושלים רבי יחיאל פישל וינגרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד