כל מה שחדש בתחום הלק • אביב בפתח, צבע בא
מה צפוי בתחום הלק לאביב 2015? מסתבר שהמון גווני פסטל בהירים, מרקמי תלת מימד, והמון אקססוריז בקטגוריית הנייל הארט • מותגי הלק המרכזיים חושפים את הטרנדים, המגמות ופלטות הצבעים לעונה הבאה
- אפרת עמירן
- ל' שבט התשע"ה
- 5 תגובות
shutterstock
ממציא נורת החשמל - תומאס אלווה אדיסון סבר כי "הצלחה מורכבת מאחוז אחד של השראה ומתשעים ותשעה אחוזים של זיעה", אולם בעבור יצרניות הלק, הנוזל הצבעוני כבר מזמן נחשב לחלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק של כל אישה, ולכן עבורן אותו אחוז בודד של השראה קריטי ומהותי במאבקן על נתח השוק של הנוזל הצבעוני.
קטגוריית טיפוח הציפורניים בכלל והלקים בפרט הפכה בשנים האחרונות לקטגוריה המתפתחת ביותר בתחום הטיפוח. חברות הלקים, שמהוות מנוע צמיחה חזק מאוד, נרכשות על ידי חברות אחזקה , מותגי אופנה מפתחים ליינים של לקים משלהם, ונדמה שכולם רוצים נתח מהעוגה הצבעונית הזו. עולם הלק מנסה ללא לאות לפרוץ את הגבולות שהוא עצמו מציב, וקולקציות הלק העונתיות וגם אלו המושקות במהדורות מוגבלות הן עוד ביטוי אמנותי ואישיותי שמותאם להלך הרוח של מי שאמורה למרוח אותו, לתכונותיה ולסטייט אוף מיינד שלה - ממש כמו הליפסטיק שהיא מורחת, הנעליים שהיא נועלת והשעון שהיא עונדת. שום דבר הוא כבר לא במקרה. היום, תעשיית הלקים מושפעת באופן ישיר מאותם גורמים מכתיבי אופנה ברחבי העולם כמו בתי האופנה היוקרתיים, טרנדים עולמיים ועוד.
בשל העלייה במעמדו של הלק, היצרניות השונות עובדות לילות כימים בפיתוח ובייצור מוצרים וקולקציות: גוונים חדשים, עיצובים תלת־ממדיים, מדבקות מעוצבות והחשוב מכל קונספט תמי (נושא) מגובש שיעטוף את המוצרים סביב רעיון נושאי מובחן. על פי התפיסה החדשה, הלק הוא מוצר אופנה לכל דבר ועניין, והעבודה עליו דומה לעבודה מרובת התלאות של מעצבים שעמלים על קולקציה חדשה. הקונספט הוא שם המשחק. מי שמחליט אילו גוונים וחידושים ייכנסו לקולקציות הם לרוב אנשי הפיתוח בכל חברה.
קטגוריית טיפוח הציפורניים בכלל והלקים בפרט הפכה בשנים האחרונות לקטגוריה המתפתחת ביותר בתחום הטיפוח. חברות הלקים, שמהוות מנוע צמיחה חזק מאוד, נרכשות על ידי חברות אחזקה , מותגי אופנה מפתחים ליינים של לקים משלהם, ונדמה שכולם רוצים נתח מהעוגה הצבעונית הזו. עולם הלק מנסה ללא לאות לפרוץ את הגבולות שהוא עצמו מציב, וקולקציות הלק העונתיות וגם אלו המושקות במהדורות מוגבלות הן עוד ביטוי אמנותי ואישיותי שמותאם להלך הרוח של מי שאמורה למרוח אותו, לתכונותיה ולסטייט אוף מיינד שלה - ממש כמו הליפסטיק שהיא מורחת, הנעליים שהיא נועלת והשעון שהיא עונדת. שום דבר הוא כבר לא במקרה. היום, תעשיית הלקים מושפעת באופן ישיר מאותם גורמים מכתיבי אופנה ברחבי העולם כמו בתי האופנה היוקרתיים, טרנדים עולמיים ועוד.
בשל העלייה במעמדו של הלק, היצרניות השונות עובדות לילות כימים בפיתוח ובייצור מוצרים וקולקציות: גוונים חדשים, עיצובים תלת־ממדיים, מדבקות מעוצבות והחשוב מכל קונספט תמי (נושא) מגובש שיעטוף את המוצרים סביב רעיון נושאי מובחן. על פי התפיסה החדשה, הלק הוא מוצר אופנה לכל דבר ועניין, והעבודה עליו דומה לעבודה מרובת התלאות של מעצבים שעמלים על קולקציה חדשה. הקונספט הוא שם המשחק. מי שמחליט אילו גוונים וחידושים ייכנסו לקולקציות הם לרוב אנשי הפיתוח בכל חברה.