ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

בנק הפועלים מנותני החסות לדינר של ישיבת מיר

המהלך מדגיש את המחויבות המתמשכת של הבנק לציבור החרדי

בנק הפועלים מנותני החסות לדינר של ישיבת מיר
פועלים ישיבת מיר צילום: יח"צ

בנק הפועלים ממשיך להעמיק את הקשר עם הציבור החרדי. הבנק העניק חסות לדינר השנתי של ישיבת מיר, הישיבה הגדולה ביותר בעולם. מהלך זה מהווה המשך ישיר למדיניות ארוכת השנים של בנק הפועלים, המדגישה את חשיבות הקשר עם הציבור החרדי ומוסדות התורה.

ישיבת מיר, שמונה אלפי תלמידים ורבבות בוגרים מרחבי העולם, מהווה את המרכז התורני המוביל בעולם היהודי כולו. הדינר השנתי של הישיבה הוא אירוע מרכזי וחשוב שמושך תורמים ותומכים רבים. החסות של בנק הפועלים לדינר מדגישה את ההכרה של הבנק בחשיבותה של הישיבה ובתרומתה לעולם התורה.

בנק הפועלים משקיע מאמצים רבים בהתאמת שירותיו לצרכים הייחודיים של הציבור החרדי, ובמוצרים פיננסיים המתחשבים בצרכי המשפחה החרדית.

בנוסף, הבנק מקיים פעילויות רבות לטובת הקהילה החרדית, כולל תמיכה בארגוני החסד זק"א, איחוד הצלה, וארגונים המסייעים למציאת מקורות תעסוקה מכובדים המותאמים לציבור החרדי. בבנק עובדים רבים מהמגזר החרדי הנהנים ממעטפת עבודה המותאמת לאורח חייהם.

החסות לדינר של ישיבת מיר מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות תמיכה של בנק הפועלים בציבור החרדי בשנים האחרונות.

מהלך החסות לדינר מדגיש את האסטרטגיה ארוכת הטווח של בנק הפועלים להעמקת הקשר עם הציבור החרדי. הבנק משקיע באופן קבוע משאבים רבים להבנת צרכיו הייחודיים של הציבור החרדי ובמתן מענה מקיף ומותאם.

ר' ישראל דקלבוים, מנהל המגזר החרדי בבנק הפועלים שייצג את הבנק בדינר אמר: "אנו גאים להיות שותפים לאירוע חשוב זה של ישיבת מיר, התמיכה שלנו בישיבה ובאירועיה היא חלק בלתי נפרד משיתופי הפעולה הרבים שמקיים הבנק עם הציבור החרדי ועולם התורה".

בנק הפועלים ישיבת מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}