ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"כולנו הפסדנו"

התגובות ב'חדשות 13' לעריקה הדרמטית של אלמוג בוקר

"בחודשים האחרונים לא היה מי שייאבק עליך פה וכך כולנו הפסדנו. אוהבים אותך וזוכרים לך את כל מה שעשית עבור החברה הזאת גם ברגעים הקשים ביותר". מגיב הפרשן המשפטי ברוכי קרא

התגובות ב'חדשות 13' לעריקה הדרמטית של אלמוג בוקר
אולפן חדשות 13 צילום: משידורי הערוץ

כתבי 'חדשות 13' מגיבים לעזיבתו של כתב הדרום והמגיש אלמוג בוקר ל'חדשות 12' ברגשות מעורבים. מדובר במכה קשה, לאחר עזיבה נוספת רק לפני שלושה ימים של הכתב הפוליטי ספי עובדיה שמצטרפת לצבר של גל עזיבות בשלל תחומים בשנתיים האחרונות.

"זו אבדה גדולה מאוד בשבילי, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית...", הגיב כתב המשפט אביעד גליקמן, "אלמוג בוקר גם חבר טוב וגם סמל של חדשות 13. עצוב לי מאוד . המון המון הצלחה!".

הפרשן הכלכלי מתן חודורוב הגיב: "העזיבה של חברנו אלמוג בוקר היא מכה קשה בעיתוי קשה לחדשות 13. אלמוג (כמו ספי לפניו) הביע שוב תמיכה מלאה במאבק על עצמאות חברת החדשות, שאותו הגדיר בצדק ״החשוב מכולם״. העובדה שבתוך חודש ממינוי יש״ב עוזבים כבר שני עיתונאים בולטים, רק מדגישה את הצורך הבהול בהחלפתה. ניפגש בחמישי בבג״ץ".

הפרשן לענייני משפט ברוך קרא הגיב וכתב: "אלמוג אהוב, בשורה מבאסת מאד על הבוקר. ואחרי שהסדרנו נשימה, מאחל לך הצלחה גדולה במקום החדש. לכל אחד מאתנו מותר לזוז, לשנות, להתקדם, לחפש אתגרים חדשים; ובטח למי שחווה כל כך הרבה שנים את הסיוט הזה בעוטף, ושמאז השבעה באוקטובר הוא ומשפחתו עדיין נוודים. מבין שבתפקיד החדש יוקל עליך בסיקור השוטף. שמחים בשבילך. בחודשים האחרונים לא היה מי שייאבק עליך פה וכך כולנו הפסדנו. אוהבים אותך וזוכרים לך את כל מה שעשית עבור החברה הזאת גם ברגעים הקשים ביותר".

מתוך שידורי ערוץ 13אלמוג בוקרצילום: מתוך שידורי ערוץ 13

"נשמה ענקית. אוהב אותך. בהצלחה". כתב המגיש גיא לרר.

כתב התחקירים והמגזין של 13, רועי ינובסקי כתב: "בהצלחה אלמוג! אתה עיתונאי ענק ומקור להשראה, דוגמא לעבודה קשה, התמדה, יושרה ותשוקה לעיתונות, למדתי ממך המון. 12 זכו בענק".

ב'חדשות 12' מקבלים את בוקר בחיבוק דב. הכתב המדיני ירון אברהם כתב: "זכינו בגדול באיש עם לב ענק ועיתונאי מעולה. מחכים לך בבית החדש".

הכתבת הפוליטית של 'חדשות 12', דפנה ליאל, כתבה: "וולקאם אלמוג. הקושי מובן אבל יש לך שליחות גדולה וחשובה, בייחוד בימים אלה. מחכים לך".

המגיש אברי גלעד שערק גם הוא מ'ערוץ 13' ל'ערוץ 12', הגיב וכתב: "ברוך הבא. לא יעבור זמן רב עד שתשאל את עצמך למה לא עשיתי את זה קודם? להתראות באולפן".

"אלמוג בהצלחה, על אף שלגביך אין ספק לגבי ההצלחה! ברוך הבא", כתב העיתונאי עמרי מניב, כתב תחקירים ב'חדשות 12'.

 

אלמוג בוקר חדשות 12 חדשות 13 ערוץ 13 עזיבה עריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד