ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
המעמד המיוחד

"כל הגזירות מתבטלות": כל הפרטים על סגולות ציון האור החיים

כמו במלחמת העולם השנייה, צדיקי הדור יעלו לציון רבינו האור החיים הקדוש, כדי לבטל את הגזירות • כל הפרטים על המעמד המיוחד הצפוי להתקיים ביום ההילולא שיצויין ביום ראשון הקרוב

"כל הגזירות מתבטלות": כל הפרטים על סגולות ציון האור החיים
ציון האור החיים צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אי אפשר לתאר במילים את גודל קדושתו של רבינו האור החיים הקדוש, איש אלוקים קדוש ונורא אשר האיר את גולת המזרח, ושעוד בחייו התקבל ספרו באהבה ובחיבה רבה גם בקרב יהודי ארצות אשכנז שהפליגו בשבחו ובקדושתו של החכם הספרדי. 

סגולת האור החיים הקדוש היא עצומה ונפלאה, רבים מאוד נושעו לאחר שקיבלו על עצמם ללמוד 'אור החיים' בקביעות מדי שבוע, רבים קיבלו בחזרה את מאור עיניהם ואם חייהם בזכותו.

לסגולת האור החיים הקדוש ביום ההילולה הקליקו כאן>>>
 
ידוע המעשה שאירע בימי מלחמת העולם השנייה כשהמצביא הנאצי רומל ימ"ש, כבר כבש חלקים נרחבים ממצרים, והתקדם במהירות לעבר ארץ ישראל, כדי להשמיד להרוג ולאבד את כל יהודי הרח"ל. 
התכנסו צדיקי אותו הדור שבארץ ישראל, לציון האור החיים הקדוש, וזעקו בכל לבב בתפילה וזעקה נוראה לביטול הגזירה המרחפת על כל יהודי הארץ. 

בסיומו של המעמד העיד הרבי הקדוש רבי ישראל מהוסיאטין זיע"א נכדו של הרבי הקדוש רבי ישראל מרוז'ין זיע"א, שהוא הבחין בשם הוי"ה הקדוש מאיר על מצבת קברו של רבינו האור החיים, וכך ידע שהתקבלה התפילה. "אנחנו יכולים להיות רגועים, לנאצים הארורים אל תהיה שום דריסת רגל בארץ הקודש", אמר הרבי בפסקנות, וכך אכן אירע. 

והשנה, כשמדינות האסלאם מאיימות להכות ביהודי ארץ ולא להשאיר מהם שריד ופליט רח"ל, וכשהמערכה מדשדשת בדרום ובצפון, ורבבות יהודים איבדו את בתיהם ונאלצים להתגורר במלונות ובצימרים באופן זמני – יעלו שלושה מצדיקי הדור למעמד ביטול הגזירות על ציון האור החיים. 
מרן מרא דכולא תלמודא הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון, מרן עמוד המשפט והתורה הגאון האדיר רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, ומרן מרא דירושלמי רבינו הגר"י פישהוף שליט"א. 

שלושת הצדיקים סוגרים את הגמרא, ולכבוד הילולת האור החיים הקדוש, הם באים לקרוע את הגזירות ולהתפלל עם עם ישראל לטובה ולברכה. 

בלב לבו של מעמד התפילה יקדישו הרבנים תפילה מיוחדת ונרגשת לטובת תורמי 'קופת העיר' שמחזיקים בכספם המוני משפחות עניות, וידוע שגדול כוחה של הצדקה להציל ממות ולבטל את הגזירות, ולכן יתפללו הרבנים במיוחד על התורמים, כדי לחזק את ידיהם ולעודד רבים אחרים להצטרף אליהם בימים שעם ישראל זקוק כל כך להגנה הזאת. 

הרבנים הודיעו, מי שיתרום סכום של 611 שקלים כמניין "רבי חיים בן עטר", יוזכר שמו בפרטות לאחר התפילה הנרגשת על הציון הקדוש. 

מי שיתרום סכום של 91 שקלים, למשך 36 חודשים, יזכה לקבל מידי הרבנים 'שטר ביטול הגזירות', בו יציינו הרבנים לעדות ולזיכרון, כי פלוני בן פלונית תרם סכום נכבד לצדקה ובכח מצוות הצדקה ובכח גזירת התורה, גוזרים הרבנים כי יבוטלו כל הגזירות הקשות המרחפות עליו ועל אנשי ביתו. 
אל תחמיצו, בואו להאכיל עוד משפחה ענייה, בואו לתמוך בעוד תלמיד חכם המוותר על הכל כדי לעסוק בתורה מתוך הדחק, ובאמצעות תרומה זו תזכו לברכה נפלאה ולביטול כל גזירה רעה. 

לסגולת האור החיים הקדוש ביום ההילולה הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר האור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד