ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אינספור סיפורי ישועה

להינצל מפורענות: מעמד 'פיטום הקטורת' נורא הוד בציון האור החיים הקדוש

אינספור סיפורי ישועות התפרסמו בזכות התפילה על ציונו של האור החיים הקדוש • אין צורך להכביר במילים על חשיבות הסגולות בעת אמירת פיטום הקטורת • יחד עם כוח הצדקה, התורמים של 'ועד הרבנים' יזכו לישועות מעל לדרך הטבע

להינצל מפורענות: מעמד  'פיטום הקטורת' נורא הוד בציון האור החיים הקדוש
מעמד פיטום הקטורת צילום: ועד הרבנים

רבבות סיפורי ישועות ומופתים נפלאים מתגלגלים סביב מקום ציונו של רבינו חיים בן עטר, האור החיים הקדוש, בשיפולי הר הזיתים בירושלים. מקום מוכח בו אפשר לפעול ישועות, עבור הכלל והפרט.

המפורסמות אינן צריכות ראיה, וכולנו מכירים את הסיפור נורא ההוד של תפילת הצדיקים, הרה"ק רבי ישראל מהוסיאטין ורבי שלומק'ה מזוויעהל זצוק"ל, שעצרו את הצורר הנאצי בכניסה לארץ הקודש, אחרי שראו את שם ה' מאיר אחרי תפילה על ציון האור החיים הקדוש.

כולם רוצים לראות ישועות, בתפילה הבוקעת רקיעים בזכות הצדיק, במקום המסוגל, על ציון קברו. וודאי בזמן המסוגל, יום ההילולא שלו, אז פועל עבורנו האור החיים הקדוש גדולות ונצורות אצל הקב"ה.

לשליחת שמות לתפילה המיוחדת אצל האור החיים הקדוש >>>

רבבות יהודים עולים לשאת תפילה נרגשת במקום המסוגל ובזמן המסוגל, אבל יש את אלה שמקבלים יחס מיוחד. הם מצטיידים בכוח מיוחד, כוח הצדקה, כוח הצדקה המהודרת של 'ועד הרבנים'.

במעמד תפילה מיוחד שיתקיים ביום הילולת האור החיים הקדוש בציון קברו, יעתיר עבורכם שליחם של גדולי ישראל שליט"א, בעת אמירת 'פיטום הקטורת', ויזכיר את שמות התורמים בעת התפילה ובעת הדלקת נר הישועות.

אין צורך להכביר בחשיבות סגולת פיטום הקטורת. בתורה מוזכר הקטורת לעצירת מלאך המוות, בזוהר הקדוש כתוב כי מדובר בסגולה להציל מכל מיני פורעניות המתרגשות ובאות לעולם. הצדיק רבי חיים פלאג'י מוסיף בספרו 'כף החיים' כי מדובר בסגולה לפרנסה ברווח ולעשירות.

רק התורמים לצדקה המהודרת של גדולי הדור, עבור 'ועד הרבנים', זוכים להשתתף בתפילה המיוחדת, במקום המסוגל, בזמן המסוגל, עם התפילה המסוגלת – וזוכים לכל הישועות, בזכות כוח הצדקה.

בימים בהם כולנו זקוקים להגנה מפני הפורענויות המשתוללות מבחוץ ומבפנים, וכולנו צריכים להבטחה של פרנסה ברווח בצל הסנקציות הכלכליות על לומדי התורה, זה הזמן להבטיח כי השמות שלנו לא ייפקדו מהתפילה המיוחדת. תורמים עכשיו.

לשליחת שמות לתפילה המיוחדת אצל האור החיים הקדוש >>>

 

 

האור החיים ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד