ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
דע את האויב

"התוקפנות הישראלית": כך סיקרו בעיתונות הערבית את התקיפה בתימן

בשער של עיתון אח'באר אל-יום התימני ציטטו את ההצהרה של ממשלת תימן שנתמכת בידי סעודיה ובה היא גינתה את התקיפה הישראלית, אך בה בעת תקפה את החות'ים

"התוקפנות הישראלית": כך סיקרו בעיתונות הערבית את התקיפה בתימן
התקיפה הדרמטית בתימן צילום: רשתות ערביות

כך סיקרו בעיתונות הערבית את התקיפה הישראלית בנמל חודידה בתימן: בעיתון הסעודי ערב ניוז, נכתב כי "החות'ים התחייבו להגיב" וציטטו את איומיהם. 

בעיתון א-שרק אל-אווסט שיוצא לאור בלונדון, כתבו כי "ישראל פתחה אתמול בשורה של תקיפות בנמל חודידה בתימן שבשליטת החות'ים, והן גרמו להרוגים ולפצועים, כך לפי כלי תקשורת המזוהים עם הקבוצה הנתמכת בידי איראן. נראה כי התקיפות היו בתגובה למתקפת הכטב"ם החות'י לעבר תל אביב ביום שישי".

בעיתון אל-מסירה התימני שמזוהה עם החות'ים, כתבו כי "התוקפנות הישראלית לא תרתיע אותנו מתמיכתנו בפלסטין ולא תעבור ללא תגובה". בנוסף הם ציטטו את האיום ששיגר דובר החות'ים יחיא סריע אתמול: "היערכו למלחמה ארוכה עם האויב".

בשער של עיתון אח'באר אל-יום התימני ציטטו את ההצהרה של ממשלת תימן שנתמכת בידי סעודיה ובה היא גינתה את התקיפה הישראלית, אך בה בעת תקפה את החות'ים על גרירת המדינה למערכה שמשרתת את האינטרסים של איראן.

בעיתון של סולטנות עומאן כתבו: "תוקפנות ברברית". גם שם ציטטו את האיום של החות'ים לפיו "לא נהסס לפגוע ביעדים חיוניים של ישראל".

בכותרת עיתון אל-אנבאא' הכוויתי התעלמו מהמתקפה של החות'ים על ישראל: "ישראל הרחיבה את מעגל המלחמה שהיא מנהלת ברצועת עזה זה כ-10 חודשים, ופגעה אתמול בעיר חודידה התימנית בשורה של תקיפות".

בשער של העיתון הסורי אל-וטן שמזוהה עם שלטון אסד, כתבו: "האויב הישראלי פתח במתקפה אווירית לעבר חודידה, מערב תימן ובה הותקפו מתקני נפט. שרפות ענק פרצו במקום וזה הוביל לכמה הרוגים ופצועים בתוקפנות הישראלית שבאה לכסות על הכישלון שספגו כתוצאה מהפיצוץ שספגה ת"א".

תימן איראן החות'ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד