ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התקפות פיזיות

ארה"ב: תושבים יהודים סופגים איומים על ידי ניאו-נאצים ללא הפסקה

בישיבת מועצה גינו חברי מועצת נאשוויל בארה"ב תקריות אנטישמיות חוזרות ונשנות בעיר, ניאו-נאצים קטעו את הנואמים ושיבשו את הישיבה

ארה"ב: תושבים יהודים סופגים איומים על ידי ניאו-נאצים ללא הפסקה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בשבועיים האחרונים, ניאו-נאצים מטילים אימה על תושבים יהודים של נאשוויל (במדינת טנסי, ארה"ב) בשורה של צעדות, התקפות פיזיות ופרסומים אנטישמיים.

דן הורוביץ, מנכ"ל הפדרציה היהודית של נאשוויל, אמר בישיבת מועצת העיר בסוף השבוע כי מספר קבוצות נאציות ביקרו בנאשוויל במהלך השנה, וכי שתי קבוצות שונות היו אחראיות לפעולות שהתרחשו במהלך השבועיים האחרונים.

מפקד משטרת נאשוויל, ג'ון דרייק, אמר שטרמינולוגיה נאצית מוגנת על ידי חוקת ארצות הברית, אך הבטיח שאם החוק יופר, הם יפעלו מיד.

בישיבת מועצת העיר אמר הורוביץ שקיצוניים נוהרים לעיר בגלל חוסר באכיפת החוק. הוא קרא לרשויות אכיפת החוק לאכוף את החוקים הקיימים, כמו החוק האוסר על תהלוכות ללא אישורים, וחבישת מסכות במקומות ציבוריים. באותה ישיבה שבה גינו חברי המועצה תקריות אנטישמיות חוזרות ונשנות בעיר, קטעו ניאו-נאצים את הנואמים ושיבשו את הפגישה.

בערב ה-15 ביולי הופצו ברחבי העיר עלונים וגרפיטי אנטישמי. כרוזים אנטישמיים פוזרו על הכביש, כמו בשנה שעברה. ב-14 ביולי, כ-15 קיצונים הפיצו ספרות אנטישמית במרכז העיר נאשוויל, כשהם קוראים קריאות אנטישמיות. ניאו-נאצים הציקו לעוברי אורח, תלו דגלים נאציים מעל הרחוב הראשי והפגינו מול בית הכנסת המקומי.

ב-7 ביולי קבוצה של לאומנים לבנים צעדה בעיר עם דגלי אמריקה וחומרים קיצוניים. במהלך השנה קיבלו מוסדות יהודיים שוב ושוב איומי פצצה.

נאשוויל טנסי ארצות הברית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד