ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בהרדמה מקומית

מומחי רפואה: טראמפ כנראה יזדקק לניתוח פלסטי באוזנו

רופאים מומחים בארץ ובעולם אומרים כי דונלד טראמפ כנראה יזדקק לניתוח פלסטי באוזנו. "ניתן יהיה לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית עם החלמה והתאוששות מהירים וקלים"

מומחי רפואה: טראמפ כנראה יזדקק לניתוח פלסטי באוזנו
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ בשבוע שעבר בעצרת בחירות בפנסילבניה, במהלכה נורו לעברו כ-8 כדורים והוא נפצע קל, אומרים רופאים מומחים בארץ ובעולם כי הוא כנראה יזדקק לניתוח פלסטי באוזנו. המנתח הפלסטי הידוע ד"ר טרי דוברו, אמר בימים האחרונים לאתר החדשות TMZ כי: "בהתאם לכמות הרקמה שנהרסה מפגיעת הכדור המהיר, ייתכן שהוא יצטרך ניתוח פלסטי, להשלמת החלקים החסרים. מדובר בניתוח משחזר מורכב ובהתחשב באספקת הדם הדלה של האוזן, הסיכון לזיהום די גבוה". 

ד"ר תומס ג'נבי מנתח פלסטי, העומד בראש המרכז הפלסטי והקוסמטי של דרום טקסס שהתראיין לרדיו של רשת San Antonio News הסביר אף הוא כי: "שחזור אוזן אינו דומה לחלקים אחרים בגוף. החלק הזה בגופו של טראמפ, שנפגע מכדור, מלא בסחוס. לגרום לאוזן להיראות בדיוק כמו שהייתה זה כמו לעבוד על יצירת אומנות. זה חייב להיות מגולף בצורה מושלמת. לרופאים יש כמה אפשרויות ולמרות שזה נשמע מסובך", הוא מדגיש: "זה ניתוח שנעשה לעתים קרובות בקרב ילדים כדי לתקן מומים מולדים".

גם ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל הוסיף כי: "הפגיעה באוזן של טראמפ היא מסוכנת. הסחוס הבונה את השלד של אפרכסת האוזן הוא האיבר היחיד בגוף ללא כלי דם בתוכו. קיימת גם סכנה לפגיעה במערכת שיווי המשקל בחלק הפנימי העלולה לגרום לתחושת סחרחורת קבועה. יחד עם זאת שחזור האוזן באופן אותנטי באמצעות ניתוח פלסטי בהחלט אפשרית. למעשה כל הפלסטיקאים בארץ ובעולם יודעים היטב לבצע את הניתוח הזה מכיוון שתקופת ההכשרה המעשית שלנו הפלסטיקאים כוללת ניתוחי שחזור אפרכסת האוזן לילדים שנולדו עם אוזן חיצונית מעוותת שהיא תופעה הנקראת מיקרוטיה ומתרחשת בישראל בקרב כ-50 תינוקות בשנה. דונלד טראמפ הוא בן 78 וניכר שבריאותו הכללית תקינה, כך שהניתוח הפלסטי שאני מעריך שיעבור בקרוב, עשוי לאפשר לו לחזור לתפקוד מלא ובמראה אותנטי. ניתן יהיה לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית עם החלמה והתאוששות מהירים וקלים". 
-
ובתוך כך נודע כי על פי נתוני ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל, במהלך 2023 כ-90,000 ישראלים עברו ניתוח פלסטי במערכת הבריאות הציבורית והפרטית ובוצעו בארץ כ-700,000 הזרקות והליכי אסתטיקה רפואית מסוגים שונים. במקביל נרשמה עליה של כ-30% בביקוש לניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית שהיא שיטה המאפשרת החלמה קצרה והתאוששות מהירה. 

ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל הוא הגדול ביותר בארץ בתחומו ומאגד משנת 2009 אנשי מקצוע שעוסקים בתחומי הכירורגיה הפלסטית, הרפואה האסתטית, הקוסמטיקה, המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בחטיבות שונות. מדובר במקצועות משלימים זה לזה המאוגדים במסגרת עמותה. מטרת הארגון לקדם שיתופי פעולה בתחומים אלו ולשפר את איכות ובטיחות הטיפול בישראל. הארגון חבר באיגוד האירופאי לכירורגיה פלסטית אסתטית הכולל 45 מדינות באירופה ובאיים הבריטיים.

נסיון התנקשות בטראמפ ניתוח פלסטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד