ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חרפה אמריקאית

'וושינגטון פוסט' מחק כותרת אנטישמית במאמר שתקף את הורי החטוף

העיתון 'וושינגטון פוסט' מחק פוסט נגד הורי חטוף. העיתון פרסם מאמר שגינה את ההורים שלא גינו את ישראל על "הרג חפים מפשע בעזה"

'וושינגטון פוסט' מחק כותרת אנטישמית במאמר שתקף את הורי החטוף
עומר נאוטרה צילום: באדיבות המשפחה

ה'וושינגטון פוסט' מחק פוסט ברשת החברתית X, שגער בהורים של חטוף ישראלי-אמריקאי המוחזק בשבי חמאס בעזה, על כך שלא האשימו את ישראל "בהריגת עזתים חפים מפשע". גם לאחר מחיקת הפוסט, המאמר עצמו מהדהד את הסנטימנט האנטישמי נטוף שנאה של כותב המאמר.

הוריו של החטוף עומר נאוטרה נאמו בועידת המפלגה הרפובליקנית, במאמץ להסב את תשומת הלב לאמריקאים וישראלים הכלואים בשבי חמאס מאז ה-7 באוקטובר, וכישלונו של ממשל ביידן להחזיר אותם הביתה.

צילום מסך רשת Xהפוסט שנמחקצילום: צילום מסך רשת X

בפוסט שנמחק נכתב: "עומר נאוטרה נעדר מאז הפיגוע ב-7 באוקטובר על ישראל. כשהוריו מדברים בפומבי, הם לא מדברים על המתקפה של ישראל על עזה שהרגה למעלה מ-38,000 פלסטינים, לפי גורמים מקומיים. מומחים הזהירו מפני רעב מתקרב".

הפוסט זכה לתגובות זועמות על כך שנכתב כי עומר "נעדר", ולא מוחזק בשבי, וכי הוריו צריכים לתמוך באזרחים בעזה.

הוועד היהודי האמריקאי פרסם הודעת גינוי: "להוריו של החטוף הישראלי-אמריקאי עומר נאוטרה יש מטרה אחת: לנסות לשחרר את בנם משבי חמאס. זה כל מה שהם צריכים להגיד. איך יכול להיות שהציוץ הזה פורסם? תתביישו וושינגטון פוסט על שהעמדתם בספק את המוסר של משפחת נאוטרה".

העיתון מחק את הפוסט וכתב פוסט אחר מביש גם כן: "עומר נאוטרה, חטוף אמריקאי במלחמת ישראל-חמאס, נעדר (ללא המילה "נחטף") מאז הפיגוע ב-7 באוקטובר על ישראל. הוריו עשו מאמץ בלתי פוסק לשחרר אותו, ושוחחו עם כל מי שיכול לתמוך במטרתם".

עומר נאוטרה ארצות הברית וושינגטון פוסט חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד