ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מבצע גדול

סוף סוף: נתפס חשוד במאות פריצות לבתים חרדיים

משפחות רבות בניו יורק והסביבה חיו בתחושת פחד מפריצות בחודשים האחרונים. מאות אלפי דולרים במזומן ותכשיטים נגנבו. כעת לאחר שהגנב נתפס, הרשויות פועלות להחזיר את כל החפצים הגנובים לבעליהם החוקיים

סוף סוף: נתפס חשוד במאות פריצות לבתים חרדיים
מעצר הגנב צילום: Yeshiva world news

עבריין סדרתי שאחראי למאות פריצות לבתים בעיר ניו יורק ובמקומות נוספים, נתפס על ידי מתנדבים מארגון השומרים והוא נעצר על ידי המשטרה. החשוד, שבמשך זמן רב, פרץ לבתים בקהילות יהודיות, את רוב הפריצות הוא ביצע בליל שבת בזמן שמשפחות ישנו.

המעצר הגיע לאחר חקירה מורכבת בת שישה חודשים שכללה מספר רשויות אכיפת חוק, כולל משטרת ניו יורק ומחוז נסאו, וכן בסיוע של ארגון השומרים של רוקאווי/נסאו שפעלה תחת הדרכת הרב צבי פלאום.

התנהלות החשוד הותירה משפחות רבות בתחושת פחד מפריצות, מאות אלפי דולרים במזומן ותכשיטים נגנבו. כעת, כשהחשוד מאחורי סורג ובריח, הרשויות פועלות במרץ להחזיר את כל החפצים הגנובים לבעליהם החוקיים, כך דיווח האתר Yeshiva world news.

ארגון השומרים של רוקאווי/נאסו פרסמו הצהרה: "תודה לכל מי שהיה שותף למעצר, לקהילה על האמון והתמיכה, תודה שסייעתם לנו בימים הכי קשים שלכם, הבטחנו לכם שנשים קץ לזה, ואנחנו רוצים שתדעו שקיימנו את המחויבות שלנו. אנחנו כאן בשבילכם".

עוד נמסר: "אנו מקווים שזה סגירת מעגל למשפחות רבות שעברו כל כך הרבה קשיים במהלך 6 החודשים האחרונים, אנו מקווים שאתם וילדיכם ישנים טוב יותר בלילה, ואם יש חפצים מהבתים שלכם שנמצא, הכל יוחזר אליכם בהקדם האפשרי".

ניו יורק ארגון השומרים פריצה לבתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד