ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חיפש מידע על ביידן

המחדל הגדול: המתנקש הטיס רחפן זמן קצר לפני העצרת

המתנקש שניסה לחסל את טראמפ הצליח להטיס רחפן לפני אותה עצרת. הוא קיבל תצלומים אוויריים של המגרש בו נאם טראמפ מאוחר יותר באותו יום

המחדל הגדול: המתנקש הטיס רחפן זמן קצר לפני העצרת
טראמפ מדמם ונראה מניף אגרוף ניצחון צילום: צילום מסך

הצעיר שניסה להרוג את דונלד טראמפ לפני שבוע, הצליח להטיס מל"ט ולקבל צילומים אוויריים של מגרשי הירידים של מערב פנסילבניה זמן קצר לפני שהנשיא לשעבר אמור היה לנאום שם, כך אמרו גורמי אכיפת החוק שתודרכו בנושא ל'וול סטריט ג'ורנל', והדגישו עוד יותר את מחדל האבטחה המדהים.

תומאס מת'יו קרוקס הטיס את המל"ט בנתיב טיסה מוקדם יותר באותו יום ב-13 ביולי כדי לסרוק את השטח לפני העצרת של טראמפ, קרוקס הטיס את המל"ט יותר מפעם אחת בזמן שהוא חקר וחיפש את אתר האירוע.

המתנקש ירה לפחות שישה כדורים מגג בניין מחקר הזכוכית האמריקאי, במרחק של כ-120 מטרים מהמקום שבו דיבר טראמפ, הרג צופה אחד, פצע שניים אחרים באורח אנוש והותיר את טראמפ עם פצע באוזן. צוות צלפים של השירות החשאי ירה בחזרה והרג את קרוקס, שהמניע שלו נותר בגדר תעלומה.

חקירות רבות מתנהלות כיצד החמוש הצליח לטפס על גג עם קו ראייה ברור לטראמפ ולפתוח באש עם רובה AR-15. המשטרה החלה לחשוד בקרוקס יותר משעה קודם לכן, כאשר השוטרים ראו אותו מסתובב באזור עצרת עם תרמיל.

הוא גם ביקר במתחם התערוכה של החווה כמה ימים לאחר מכן כדי לבחון אותו.

גורמים רשמיים אמרו כי הוא ערך חיפושים באיינטרנט אחר תאריכי עצרות של טראמפ, אך גם חיפש מידע על הוועידה הדמוקרטית בחודש הבא ועל הנשיא ביידן.

הנשיא ביידן נסיון התנקשות בטראמפ תומס מת'יו קרוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד