ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
דוחה את ההחלטה

דיווח: הנשיא ביידן לא יפרוש לפני נאום נתניהו בקונגרס

נשיא ארה"ב מתחיל לשקול את האפשרות שלא יתמודד בבחירות מול טראמפ. הוא עדיין לא קיבל את ההחלטה. בארה"ב מדווחים כי ביידן לא יפרוש עד שיסתיים ביקורו של רה"מ בוושינגטון בשבוע הקרוב

דיווח: הנשיא ביידן לא יפרוש לפני נאום נתניהו בקונגרס
בנימין נתניהו וג'ו ביידן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ב"ניו יורק טיימס" דווח כי הנשיא ביידן מתחיל לשקול את האפשרות שיפרוש, אך יש דבר אחד שעשוי לדחות את ההחלטה, ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוושינגטון בשבוע הבא.

על פי הדיווח, בעוד ביידן והצוות שלו מתעקשים שהוא יתמודד בבחירות בנובמבר מול דונלד טראמפ, מקורביו אומרים שהוא "מקבל יותר ויותר את העובדה שאולי לא יוכל לעשות זאת", וחלקם אף החלו לדון בתאריכים אפשריים שבהם הוא יודיע על כך באופן רשמי.

הלחץ על ביידן החל בעקבות ההופעה הרעה והחלשה שלו בעימות הטלוויזיוני מול דונלד טראמפ לפני שלושה שבועות ופליטות הפה המטרידות שניפק מאז כמו "האיש השחור" כשהוא מתכוון לשר ההגנה שלו לויד אוסטין.

לפי הניו יורק טיימס יועציו של ביידן אומרים כי הוא לא ירצה לעשות זאת לפני נאומו של נתניהו בקונגרס האמריקני ביום רביעי הקרוב, לשם הוזמן על ידי המפלגה הרפובליקנית מכיוון שהנשיא "לא ירצה לתת לנתניהו את הסיפוק בעקבות היחסים המתוחים בין השניים על רקע המלחמה בעזה".

 

הנשיא ביידן ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד