ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"מסר לכולם"

גלנט: "את האש שבוערת כעת בתימן רואים בכל רחבי המזרח התיכון"

שר הביטחון על התקיפה בתימן: "את האש שבוערת כעת בתימן רואים בכל רחבי המזרח התיכון. בפעם הראשונה שהחות׳ים פגעו באזרח ישראלי הכינו אותם". בן גביר הגיב במילה אחת: "בומבה"

גלנט: "את האש שבוערת כעת בתימן רואים בכל רחבי המזרח התיכון"
גלנט באישור התקיפה בתימן צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט הגיב הערב (מוצ"ש) לתקיפה הישראלית בתימן ואמר: "יצאתי כעת מבור חיל האוויר בו שהיתי ביחד עם ראש הממשלה, עם הרמטכ״ל ועם מפקד חיל האוויר במעקב אחרי התקיפה של מטוסי חיל האוויר בנמל חודידה, 2,000 קילומטר ממדינת ישראל. 

לדבריו, "את האש שבוערת עכשיו בחודיידה רואים בכל רחבי המזרח התיכון ולעניין הזה יש משמעויות ברורות. החות׳ים תקפו אותנו למעלה מ- 200 פעם - בפעם הראשונה שבה הם פגעו באזרח ישראלי הכנו אותם ואנחנו נעשה את זה בכל מקום שבו הדבר הזה ידרש". 

עוד אמר: "לדם של אזרחים ישראלים יש מחיר, הוא לא הפקר, את זה יודעים היום בלבנון, בעזה, בתימן וגם במקומות אחרים, אם יעזו לתקוף אותנו התוצאה תהיה זהה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כתב בחשבון ה-X שלו: "בומבה!". השר מיקי זוהר כתב: "יידע כל אויב כי ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מקום".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה בשפה הערבית על התקיפה בתימן: "זהו מסר לכל המזרח התיכון".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב: "המסר החשוב מהתקיפה החשובה והמוצדקת היום בתימן - אנחנו מקימים בריתות, ומשתפים פעולה עם ידידינו.

לצד זאת, אנחנו נכונים תמיד לעשות את העבודה כדי להגן על אזרחי ישראל בעצמנו. 
כך היה בעבר, וכך יהיה גם בעתיד. מול כל מי שפוגע בנו, בכל זירה".

השר ניר ברקת כתב: "הפעולה העוצמתית בתימן מוכיחה שלישראל יש את היכולת לעשות סדר חדש במזרח התיכון ולהשיב את ההרתעה מול האויבים שלנו.

הדרך היחידה לניצחון במזרח התיכון עוברת בעוצמה צבאית התקפית. אזרחי ישראל מצפים מהקבינט לתת לצה״ל להשתמש ביכולות שלו ולנצח. על משטר הטרור האירני לדעת שהוא לא מוגן בטהרן, על אף המרחק הרב. אני מברך את צה״ל ואת הקבינט על הפעולה ההתקפית המוצלחת. תנו לנו עוד מזה - וננצח".

 

יואב גלנט איתמר בן גביר אמיר אוחנה בני גנץ מבצע יד ארוכה ניר ברקת תימן צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד