ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הפיצוץ בת"א

מנוע הכטב"ם נפל בסלון: "אלוהים ישמור. כל הבית זכוכיות"

מנוע הכטב"ם נפל בסלון בבית בתל אביב. "דבר כזה לא ראיתי. הכול התנפץ, כל הבית זכוכיות". תושבת העיר שנפצעה: "חשבתי שזו רעידת אדמה ושהבניין עומד ליפול, תודה לאל שרק אני נפצעתי עם חתך עמוק וקטן"

מנוע הכטב"ם נפל בסלון: "אלוהים ישמור. כל הבית זכוכיות"
המנוע של הכטב"ם בסלון של ארז צילום: ארז רם

מנוע הכטב"ם ששיגרו החות'ים הלילה מתימן נפל בסלון דירתו של ארז רם. "דבר כזה לא ראיתי. נפל כטב"ם בתוך הבית. הכול התנפץ, אלוהים ישמור. כל הבית זכוכיות", הוא אמר בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות.

המנוע בסלון צילום: ארז רם

תושבי האזור ועובדים במקום סיפרו על רגעי הבהלה שגרם אותו כטב"ם גדול שעקב "טעות אנוש" לא הופל. גבר כבן 50 נהרג בדירתו מפגיעת הכטב"ם ועשרה נוספים נפצעו - ובהם מונה רחבי.

רחבי נפצעה בידה, ובתיעוד מביתה נראה הדם וההרס בעקבות הפגיעה. היא סיפרה ל-Ynet: "ישנתי בחדר, והילד שלי שהיום חוגג יום הולדת 12 היה בחדר שלו. הוא סיפר ששיחק סוני וראה צל על הבית כמו כנף של מטוס. הוא רץ אלינו בצרחות ובדיוק אז היה הפיצוץ. היו מלא זכוכיות והחתולה נעלמה. חשבתי שזו רעידת אדמה ושהבניין עומד ליפול, תודה לאל שרק אני נפצעתי עם חתך עמוק וקטן".

קרן, שמתגוררת באזור שבו התפוצץ הכטב"ם, סיפרה ל-Ynet: "היה בום והבית רעד בצורה לא נורמלית. ננעלנו בשירותים. אני עוד ברעידות. המשטרה לא ענתה ועברו 40 דקות עד שהיה תיעוד וגם אז רק אמרו 'הפרטים נבדקים'. הרגיש כאילו שוב קורה 7 באוקטובר, ולא נעים לרשויות להגיד שוב שנכשלו".

טספל אראגיי, עובד בסופר יודה, סיפר כי הכטב"ם פגע בבניין שבו הוא עובד. "הוא התפוצץ רגע לפני שנכנסתי לעבודה בקומה הראשונה של הבניין. שמעתי שריקה ואחריה הפיצוץ. הבניין ממש עלה באש".

בצה"ל אמרו כי עיבו את מערך ההגנה האווירית, והבהירו כי אין כטב"ם נוספים שבדרכם לישראל. הלילה הופלה מטרה נוספת על ידי צה"ל ממזרח. "הכטב"מ היה צריך ליפול. זו תקלה. הייתה אפשרות להפילו", ציינו בצבא.

המורדים החות'ים תל אביב כטב"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד