ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
פרטים חדשים

ארה"ב יירטה טיל בליסטי ושלושה כטב"מים - הרביעי הגיע לישראל

ערוץ אל-ערביה הסעודי מדווח אחרי הפיצוץ בתל אביב כי ארצות הברית יירטה טיל בליסטי ושלושה כטב"מים ששיגרו החות'ים לעבר ישראל, אך הרביעי הצליח להגיע לתל אביב

ארה"ב יירטה טיל בליסטי ושלושה כטב"מים - הרביעי הגיע לישראל
אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

דיווח בערוץ אל-ערביה הסעודי: ארצות הברית יירטה טיל בליסטי ושלושה כטב"מים ששיגרו החות'ים לעבר ישראל. הרביעי הצליח להגיע לתל אביב, וגרם למותו של אדם ולפציעתם של עשרה נוספים.

במקביל, דובר המורדים החות'ים בתימן כתב ברשת X: "בקרוב נחשוף את הפרטים על פעולה מיוחדת שכוונה לתל אביב". ראש עיריית תל אביב רון חולדאי צייץ בחשבון שלו ברשת X: "תל אביב עוברת למצב כוננות מוגבר". 

הערוץ הלבנוני אל-מיאדין המקורב מחנה הפרו איראני ציטט "גורם בלעדי" שאומר כי "החות'ים ימשיכו להסלים את פעולותיהם עד שתיפסק התוקפנות והמצור שמוטל על עזה". 

מהמשטרה נמסר הלילה כי בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים. 

המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו. בנוסף, מהמקום פונו 10 פצועים קל(על פי גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי.

תל אביב ארצות הברית המורדים החות'ים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד