ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
המקורב טוען

ביידן מתקרב לפרישה? "שאלה של מתי, לא אם"

רשת NBC ציטטה בכירים ומקורבים לביידן שאמרו ש״מרגישים שם שזו תחילת הסוף״. מקורב נוסף תיאר כי בקמפיין ביידן "תחושת המציאות השתנתה, הם עכשיו מבינים שזו שאלה של מתי ולא של אם"

ביידן מתקרב לפרישה? "שאלה של מתי, לא אם"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

חמישה גורמים הבקיאים במצב הפוליטי בארה"ב ובהלך רוחו של הנשיא, חלקם מהתומכים הפנימיים הקרובים ביותר של הנשיא, מאמינים כעת שהכתובת על הקיר והנשיא יחליט לפרוש בקרוב. 

"אנחנו קרובים לסוף", אמר אדם המקורב לביידן לרשת NBC. אותו אדם, שבעבר הטיל ספק בכך שביידן יזוז אי פעם הצידה, הודה שזו עדיין החלטת הנשיא, אך הצטרף לשורה של בעלי ברית של ביידן שאומרים שהוא מתקרב לנקודת אל חזור. 

גורם ששוחח עם בכיר בקמפיין ביידן אמר שתחושה של מציאות חדשה נפלה על אנשי הקמפיין. "סוף סוף הם מבינים: זה שאלה של מתי, לא אם," אמר הגורם. עוד דווח עי חל שינוי מאחורי הקלעים בפתיחות של הנשיא לקריאות שיפנה את מקומו. 

ביידן כבר, לדעת מספר עוזרים, הראה סימנים שאם הוא היה משוכנע שאין דרך לנצח, "הוא לא ימשיך עם זה", אמר אדם שמכיר את השיחות של הנשיא עם עוזריו. 

עוד לפי הדיווח השיחות הפרטיות של ביידן עם עוזריו נעשו "מבוססות מציאות" יותר וכללו דיבורים על איך ניתן להגדיר כך שלא נכון שמורשתו תוגדר על ידי קיפאון ממושך עם מפלגתו שלו או על ידי איבוד הבית הלבן לדונלד טראמפ. 

 

 

ג'ו ביידן הבחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד