ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לקראת המראתו לארה"ב

שורדות השבי בהצהרה משותפת: "נתניהו, תחתום על עסקה"

שורדות השבי דניאל אלוני, עדינה משה ורז בן עמי שהיו בשבי החמאס, נשאו הצהרה בה קראו לראש הממשלה נתניהו להוביל לעסקת חטופים: "אנחנו צריכים אותך כאן. בבקשה, אל תיסע, לפני שיש עסקה"

שורדות השבי בהצהרה משותפת: "נתניהו, תחתום על עסקה"
שחרור חטופים משבי חמאס צילום: חמאס

שורדות השבי דניאל אלוני, עדינה משה ורז בן עמי שהיו בשבי החמאס ושוחררו בעסקה הקודמת, השתתפו בהצהרה מיוחדת לתקשורת שנערכה בכיכר החטופים והעידו על הצורך הבהול בשחרור כל החטופים שנמצאים בשבי כבר 286 ימים ושלפחות 13 מתוכם נרצחו מאז העסקה הקודמת.

שיר סיגל, בתם של שורדת השבי אביבה סיגל והחטוף קית' סיגל התחננה לראש הממשלה: "רה''מ, אנחנו צריכים אותך כאן. בבקשה, אל תיסע, לפני שיש עסקה".

דניאל אלוני אמרה: "מה שאנחנו חווינו ב-49 ימים, 120 החטופים ממשיכים וממשיכות לחוות, קרוב לפי שש מהזמן שאנחנו חיינו באימה בשבי החמאס. הם הופקרו שם. מזה תשעה וחצי חודשים, הם אומללים, הם סובלים, הם מתים לאיטם בגוף ובנפש, גם אלו שעדיין בחיים. אנחנו שומעים את הקולות שהעסקה כבר כמעט סגורה וצריך רק את אישור ראש הממשלה. זו העת להיות מנהיגים. מר ראש הממשלה, אני מבקשת – קודם עסקה! ורק אחר כך תיסע. צריך לפני הכל לקדם את השבת כל 120 החטופים והחטופות, ורק אחר כך תטוס לוושינגטון". 

"מר נתניהו, זה לא הזמן לנסיעות ראווה, זה הזמן כעת לסגור עסקה ולהחזיר את החטופים הביתה. תיסע ביחד איתם לוושינגטון, אלו יהיו תמונות הניצחון האמיתיות, אבל קודם כל תחזיר אותם הביתה. קודם כל עסקה!".

עדינה משה: "שמעתי שראש הממשלה טוען כי "החטופים סובלים, אך לא מתים". אני רוצה לספר לך ראש הממשלה כי החטוף חיים פרי היה איתי במנהרה, עזרנו אחד לשני, הוא עודד אותי ותמך..."

"אני קוראת לך ראש הממשלה: תציל את מי שניתן. ישנם חטופים חיים. אין זמן. תחתום על העסקה , תהיה אתה זה שמשיב את החיים ואת המתים לקבורה. תהיה אתה זה שמאפשר לכולנו לצאת מהגיהינום הזה, לשוב ולחוש יהודים, ישראלים, שעושים הכל למען אחינו ולא מפקירים. אז אנא ראש הממשלה תחתום על העסקה כדי שאוכל לסיים את מעט החיים שנותרו לי בידיעה שכולם חזרו למשפחותיהם".

רז בן עמי: "אנחנו נמצאים בימים קריטיים. בימים בהם אנחנו שומעים מכל כיוון שהקרקע מספיק פורייה כדי לחתום על העסקה. אבל אנחנו גם שומעים שאם הפעם זה לא יצליח, ייקח זמן, אם בכלל, עד שתיווצר הזדמנות חדשה. ביבי, תגיד לי אתה, איך אצליח להמשיך ככה אם לא תחתום על העסקה שלך עכשיו ותחזיר לי את אוהד? אם גם הפעם העסקה לא תצא לפועל, זה אומר שאני צריכה להתחיל לשכוח ממנו?".

חטופים עסקת חטופים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד