ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעקבות עתירות

נתניהו והשרים הגישו מתווה בלתי אפשרי לבחירות במרכז הליכוד

בעקבות עתירות לבית הדין של הליכוד, הגישו נתניהו והשרים ישראל וחיים כץ מתווה בלתי אפשרי לקיום בחירות למרכז הליכוד. במסגרת ה"מתווה", הבחירות ייערכו בתאריך רחוק ובמועד בלתי אפשרי - במהלך חגי תשרי • כל הפרטים

נתניהו והשרים הגישו מתווה בלתי אפשרי לבחירות במרכז הליכוד
בנימין נתניהו, הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות עתירתם של עו”ד ירון גנץ ודור חרלפ ו-141 עותרים נוספים לביה”ד של הליכוד, הגישו רה”מ נתניהו והשרים ישראל וחיים כץ מתווה בלתי אפשרי לקיום בחירות למרכז הליכוד שלא נערכו למעלה מ-12 שנים.

על פי דיווח בערוץ 14, במסגרת ה”מתווה”, הבחירות ייערכו במחצית הראשונה של חודש אוקטובר 2025 – המועד המאוחר ביותר האפשרי לפי חוקת הליכוד.

בנוסף, על פי המתווה, השנה, בחודש אוקטובר 2024 יתכנס מרכז הליכוד הנוכחי לקביעת התאריך המדויק לבחירות. בכך, מקווים נתניהו והכצים למנוע לכאורה בפועל את קיום הבחירות למרכז הליכוד.

מבדיקה קלה נראה כי לא רק שנתניהו והכצים בחרו בתאריך רחוק, אלא ששני התאריכים שהציעו נופלים בעיצומם של חגי תשרי ולא נראה שיש כוונה אמיתית לכנס את מרכז הליכוד ולקדם בחירות למרכז הליכוד.

יחד עם זאת, ניתן ללמוד מהמתווה כי ראש הממשלה והכצים סבורים שהבחירות הכלליות לכנסת ייערכו במועדן בחודש אוקטובר 2026, ועל כן מנסים למנוע שינויים בתוך הליכוד.

בתגובה למתווה מסרו נציגי 141 העותרים, עו”ד ירון גנץ ודור חרלפ, כי מדובר במתווה חסר תום לב ודחייני, וככל שביה”ד של הליכוד יאשר את המתווה הם ייאלצו לפנות לבית המשפט המחוזי.

 

מרכז הליכוד הליכוד בנימין נתניהו ישראל כ"ץ חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד