ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מצוד אחר המחבלים

ירד מהרכב - ונפגע: פעוט נפצע בפיגוע מטען בשומרון

גבר ואישה כבני 22 ותינוק כבן שנה וחצי נפצעו מפיגוע מטען בכניסה לחרמש | ראש המועצה: "דורשים לשנות את הפרדיגמה, לאסוף את הנשקים, ולצאת למבצע מקיף ונרחב לא כירורגי"

ארכיון
ארכיון צילום: דוברות מד"א

שלושה בני אדם נפצעו כתוצאה מפיצוץ מטען בעת שנסעו עם רכבם בשומרון. הערכה היא כי מדובר במטען שהניחו מחבלים.

בין הנפגעים גבר ואישה כבני 22 ותינוק כבן שנה וחצי. הפיגוע אירע באזור היישוב חרמש בצפון-מערב השומרון בין העיירות הפלסטיניות יעבד וקפין. 

מפרטים ראשוניים עולה כי הרכב ובו מספר מתיישבים עצר ליד שער היישוב וכאשר הילד ירד ממנו, הופעל המטען לעברם והוא נפצע קל באורח נס בלבד. רכב חשוד זוהה נמלט מהמקום לאחר הפיצוץ.

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון  אמר בתגובה לפיגוע: "זהו פיגוע טרור שני באותה גזרה בחטיבת מנשה בתוך יומיים וחצי שנגמר בנס. ממשלת ישראל והפיקוד הבכיר בצה"ל חייבים להתייחס לזה כאל שני פיגועים שחלילה נהרגו בהם אנשים, ולפעול באותה צורה. אנחנו לא יכולים להסתמך על ניסים. 

"בתקופה האחרונה אנחנו רואים הדרדרות קשה בגזרה של חטיבת מנשה. אנחנו מצפים, כולנו, לא רק תושבי השומרון, אלא כל אזרחי מדינת ישראל - כי מפה יוצא גם טרור לכל אזור השרון והמרכז.  אנחנו מצפים להפוך את המשוואה. אנחנו נמצאים במלחמה וצריכים להבין את זה. אנחנו דורשים לשנות את הפרדיגמה, לאסוף את הנשקים, ולצאת למבצע מקיף ונרחב לא כירורגי".

פיגוע מטען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד