ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
צעד משמעותי

מהפכה של ממש ברשות מקרקעי ישראל: "יחסוך לציבור חודשים של המתנה לרישום"

רשות מקרקעי ישראל העבירה כ 10,000 נכסים של הדיור הציבורי לרישום מקוון בטאבו - כדי שירשמו על שם משרד הבינוי והשיכון - צעד שיחסוך לציבור חודשים של המתנה לרישום

מהפכה של ממש ברשות מקרקעי ישראל: "יחסוך לציבור חודשים של המתנה לרישום"
אילוסטרציה צילום: pixabay

בשורה משמעותית ברישום בעלות נכסי דיור ציבורי. רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) העבירה כ-10,000 נכסי דיור ציבורי לרישום מקוון בטאבו על מנת לרשום את הבעלות עליהם על שם משרד הבינוי והשיכון, צעד משמעותי של התייעלות שיחסוך לציבור חודשים של המתנה לרישום.

עוד 20,000 נכסים נוספים יועברו במהלך החודשים הקרובים.לטאבו לרישום . בהתאם למדיניות רמ"י בנושא הקניית בעלות בנכסי דיור ציבורי, בסיומו של התהליך, תירשם זכות הבעלות על נכסי דיור ציבורי על משרד הבינוי והשיכון.

מדובר על מהפכה של ממש שמייתרת את הצורך בהגשת כ-90,000 שטרות לבדיקה וחתימה כפי שנעשה עד היום באופן ידני. בכך יחסכו משאבים רבים, אשר יאפשרו לרמ"י ליעל ולשפר את השירות שהיא מעניקה לציבור.

תשתית מקצועיות וטכנולוגית חדשנית זו תאפשר המשך העברת בעלות מקוונת לעשרות אלפי יחידות דיור נוספות, כולל אלו המנוהלות על ידי חברות ממשלתיות או משכנות.

אטי בן-עטר, מנהלת אגף בכירה בעלות ורישום, רשות מקרקעי ישראל אמרה: "זהו צעד משמעותי שישפר את השירות של הרשות לציבור, ומהווה בשורה חשובה עבור דיירי דיור ציבורי. רשות מקרקעי ישראל תמשיך לקדם צעדים משולבי טכנולוגיה בתחום הרישום והבעלות במקרקעי ישראל. 

 

רשות מקרקעי ישראל משרד השיכון והבינוי דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד