ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לקראת ראש השנה

ראשת העיר אומן ביקרה לראשונה בישראל - ונפגשה עם הרב שלום ארוש

לקראת ראש השנה תשפ"ה ועל רקע ההיערכות לקבלת עשרות אלפי עולי הרגל כמידי שנה, לראשונה ביקרה השבוע ראשת עיריית אומן וסגניה בישראל, ביוזמת ''מרכז ברסלב באומן'' בראשות רבה של העיר הרב יעקב ג'אן

ראשת העיר אומן ביקרה לראשונה בישראל - ונפגשה עם הרב שלום ארוש
ערב ראש השנה תשפ"ד באומן צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

היום (חמישי) קיימה ראשת העיר אומן ביקור במעונו של ראש מוסדות ''חוט של חסד'' הרב שלום ארוש, מגדולי רבני חסידי ברסלב. הביקור נערך ביוזמת יד ימינו של הרב, מיכאל בן אבו. 

במהלך הביקור, העניק הרב לראשת העיר את ספריו על תורת רבי נחמן, וביקש מראשת העיר להתחשב בצרכיהם של העולים לרגל לאומן בראש השנה הקרוב, זאת על רקע קשיים שעלו בשנה שעברה בצל המלחמה שעודנה נמשכת באוקראינה. 

באדיבות המצלםראשת העיר אומן בירושליםצילום: באדיבות המצלם

ביקורה של ראשת העיר שהחל ביום שלישי השבוע, אורגן על ידי מיכאל פינטו ונחמן שטיינברג מראשי מרכז ברסלב, וכלל ביקורים בשורת אתרים בישראל, וכן פגישות עם שרים וח"כים, בהם השר לשירותי דת, שר התרבות והספורט ושר הפנים. 

בסביבתה של ראשת העיר סיכמו בסיפוק את ביקורה השבוע בישראל, וציינו כי הביקור סימל נדבך נוסף ביחסים בין הרשויות באומן לבין הגורמים האמונים על העלייה לרגל, הן הממשלתיים והן בקרב הקהילות השונות.

מ"מרכז ברסלב באומן" נמסר: אנו כמידי שנה ושנה נערכים לקראת חודש הרחמים והסליחות. אנו אמונים על אבטחת הבאים ובטחון העולים ואנו משתדלים לעשות את המיטב שעליית הרגל תעבור בצורה הבטוחה ביותר יחד שיתוף פעולה עם כלל הגורמים ואנו תפילה שכך יהיה".
 

אומן הרב שלום ארוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד