ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
גזר בית דין

הלחץ התחלף בהודיה: "הבדיקה הרפואית יצאה תקינה לגמרי!"

האישה עברה בדיקה רפואית, והתוצאה לא הייתה חד-משמעית. הרופאים החליטו על בדיקה חוזרת, והמשפחה הייתה לחוצה במהלך ימי ההמתנה, ולכן החליטו לתרום עבור קרן חתונות היתומים של 'ועד הרבנים' כדי להטות את הכף • בית דין גזר – והבדיקה החוזרת יצאה תקינה!

הלחץ התחלף בהודיה: "הבדיקה הרפואית יצאה תקינה לגמרי!"
בדיקה רפואית צילום: פריפיק

ימים ארוכים של מתח וחרדה עברה על המשפחה הירושלמית, המבקשת, מסיבות מובנות לחלוטין, להישאר בעילום שם. אם המשפחה עברה בדיקה רפואית לפני חודש, והתוצאה לא הייתה חד-משמעית.

זקוקים לישועה? לחצו כאן לגזירת בית דין לישועה גדולה>>

הרופאים לא היו מרוצים, והחליטו להורות על בדיקה חוזרת.

אין לתאר את הלחץ והחרדה של בני המשפחה במהלך אותם ימים. בחור הישיבה כבר התבטא כי הוא מקווה לחוש כך את אימת יום הדין, בחודש הרחמים והסליחות הקרב ובא...

זקוקים לישועה? לחצו כאן לגזירת בית דין לישועה גדולה

אבי המשפחה החליט כי הוא יודע מה עליו לעשות, וכה הוא מספר במכתב ששלח ל'ועד הרבנים': "באותם שעות של חרדה, הבנתי שעלינו לנסות להטות את הכף, להגביר את מידת הרחמים על מידת הדין, ולתרום מעבר ליכולתנו, לרפואתה של רעייתי תחי'".

"תרמנו לקרן חתונות היתומים, וההבטחה של גדולי הרבנים שליט"א, שגזרו במושב בית דין ישועה גדולה עבור התורמים, נסכה בליבנו מעט רוגע בשעות הטרופות. עם זאת, גם במבט הכי אופטימי, לא חשבנו שזו תהיה התוצאה: הבדיקה חזרה תקינה לחלוטין".

אחרי שהוא מודה ומשבח את הקב"ה ואת שליחיו הנאמנים, הפועלים ישועות בכוח הצדקה, הוא כותב כי אם הסיפור יחזק יהודים נוספים לתרום לקרן חתונות היתומים של ועד הרבנים ולזכות לישועה, הוא מרשה לפרסם את הסיפור – בעילום שם.

בית דין מיוחד של ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת חיי משה, הדיין הנודע הגה"ח רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, והמשגיח דישיבת מיר, הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, קבע כי כל אחד צריך לתרום סכום פעוט של עשרה שקלים עבור כל יתום, מ-72 היתומים העומדים להתחתן.

בתמורה הם מבטיחים: "ובוודאי שאבי היתומים ישלם מידה כנגד מידה, ובעז"ה ללא כל ספק מי שיתרום ליתומים יראה ישועות גלויות, ויזכו לנחת מכל צאצאיהם ויצליחו בישיבות לגדול בתורה ויר"ש, להינצל מפגעי הזמן והצרות והמחלות, ויעשו שמחה בביתם ויהיה להם פרנסה בריווח ובנקל".

זקוקים לישועה? לחצו כאן לגזירת בית דין לישועה גדולה>>

 

ועד הרבנים בית דין מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד