ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
צירים יסגרו

מאות שוטרים וסדרנים: נשלמה היערכות המשטרה להילולת אור החיים

נשלמת ההיערכות לקראת הילולת ה'אור החיים' הקדוש במוצאי שבת, בהר הזיתים בירושלים | המשטרה פרסמה את ההנחיות לציבור העולים: ציר דרך יריחו ייסגר לתנועה לסירוגין החל משעות הערב במוצ"ש. לא תותר הגעה עם כלי רכב פרטיים לאזור הר הזיתים | כל הפרטים

מאות שוטרים וסדרנים: נשלמה היערכות המשטרה להילולת אור החיים
הילולת ה'אור החיים' צילום: באדיבות המצלם

המשטרה השלימה את היערכותה לקראת הילולת ה'אור החיים' המתקיימת ע״י מועצת בתי העלמין בהר הזיתים בירושלים. ההילולה תחל במוצאי שבת, י"ד בתמוז (20.7.24) ותמשך עד ליום ראשון, ט"ו בתמוז (21.7.24) בשעות הלילה. 

ההיערכות המשטרתית הושלמה לאחר ישיבות תיאומים והכנות מבצעיות בין נציגי המשטרה ממרחב קדם ומועצת בתי העלמין האחראים על קיומה של ההילולה, במטרה להנגיש את האירוע לקהל הרחב ולאפשר את קיומו בבטחה ובביטחון.

מאות שוטרים ממחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, יתפרסו באזור הר הזיתים ובמתחם הציון עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, ובמטרה לאפשר את קיומה התקין והבטוח של ההילולה. 

מפקד תחנת שלם במחוז ירושלים, סנ"צ שלום כהן צילום: דוברות המשטרה

נוכחות המשטרה באזור תתוגבר לשמירה על ביטחונם של באי המקום ושמירת הסדר הציבורי. כמו כן תתמקד פעילות המשטרה באמצעות שוטרי התנועה גם בצירים המובילים למתחם הר הזיתים, להכוונת התנועה תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים באזור ככל שניתן, זאת במטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור הצפוי לבקר במתחם הקבר ולמנוע עומסי תנועה באזור במהלך ימי ההילולה.

השינויים בהסדרי התנועה:

ציר דרך יריחו ייסגר לתנועה לסירוגין החל משעות הערב במוצ"ש (20.7) ובהתאם לעומסי התנועה במקום ולתנועת האוטובוסים.

לא תותר הגעה עם כלי רכב פרטיים לאזור הר הזיתים. לטובת ציבור באי ההילולה, תופעל תחבורה ציבורית (קו 51) מרחוב שמואל הנביא אל מתחם הר הזיתים ובחזרה - במוצ"ש (20.7) בין השעות 21:30 ועד 01:30 למחרת, וביום ראשון (21.7) בין השעות 22:00-09:00.

המשטרה קוראת למשתתפי ההילולה ולציבור כולו להישמע להוראות השוטרים, להימנע מכל גילוי אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה בבטחה, תוך הקפדה מלאה על שמירת הסדר והוראות החוק.

אור החיים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד