ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
שנאה תהומית

חברת גז קראה לתקוף "כלבים ציונים מטונפים" ומסיתה נגד ילדים חרדים

חברת הרכבת צינורות גז קראה לתקוף "כלבים ציונים מטונפים". החברה מהעיר לידס בבריטניה, השוותה את ישראל לגרמניה הנאצית. בחשבון הפייסבוק של החברה מתפרסמים פוסטים שקריים ואנטישמיים עם תוכן מחריד כולל נגד ילדים חרדים

חברת גז קראה לתקוף "כלבים ציונים מטונפים" ומסיתה נגד ילדים חרדים
אילוסטרציה צילום: משרד האנרגיה והתשתיות

חברת הרכבת צינורות גז בעיר לידס - בריטניה, קראה להתקפה על "ציונים מטונפים" וטענה שלאנשים כבושים יש את הזכות להתנגד "בכל אמצעי הכרחי", כך דיווח העיתון היהודי הבריטי 'ג'איש כרוניקל'.

חברת 'לינדלי שירותי גז', פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה שורה של התבטאויות קשות ואנטישמיות נגד יהודים, פרסמה בחודש שעבר תמונה של אדם זורק מגן דוד לפח לצד המילים "שמור על ניקיון העולם".

מוקדם יותר השנה היא פרסמה תמונה של התעשיין האנטישמי האמריקני הנרי פורד עם ציטוט מתוך חוברת שפרסם הטייקון בשם "היהודי הבינלאומי: הבעיה המרכזית בעולם".

בחשבון הפייסבוק של החברה מתפרסמים פוסטים שקריים ואנטישמיים עם תוכן מחריד כולל נגד ילדים חרדים, כולל פוסטים מחרידים נגד נתניהו.

פייסבוקפוסטים אנטישמיים בחשבון הפייסבוק שלהם כולל נגד ילדים חרדיםצילום: פייסבוק

הטקסט, שפורסם לראשונה בשנות ה-20, תורגם מאוחר יותר לגרמנית, והשפיע על חברי המפלגה הנאצית.

בפוסט גם נכתב: "אין שום דבר שהיהודי הבינלאומי חושש ממנו כל כך כמו האמת, או כל רמז לאמת על עצמו או על תוכניותיו".

מוקדם יותר החודש, החברה פרסמה תמונה של אדם מסתכל לתוך מיקרוסקופ עם מגן דוד מוטבע ונכתב: "זה הסרטן הגרוע ביותר שראיתי אי פעם".

פייסבוקפוסטים אנטישמיים בחשבון הפייסבוק שלהםצילום: פייסבוק

לפי פוסט בפייסבוק משנת 2020 שנחשף על ידי קבוצת המחקר Gnasher Jew, החברה מנוהלת על ידי נעים מג'יד מהנדס גז מלידס. בשיחה עם העיתון, מומחה האנרגיה של יורקשייר, שהעסיק בעבר את מג'יד, אישר שהוא מנהל את לינדלי שירותי גז.

תמונה אנטישמית נוספת שפרסמה החברה, עם הכיתוב "בפעם הבאה שמישהו ישאל אותך, 'האם לישראל יש זכות להגן על עצמה?' לשאול אותם, 'האם לאנשים כבושים יש זכות להתנגד לכיבוש?' התשובה הנכונה לשאלתנו היא תמיד כן ולפי החוק הבינלאומי, היא 'בכל אמצעי הכרחי'".

פייסבוקפוסטים אנטישמיים מחרדים נגד נתניהו בחשבון הפייסבוק שלהםצילום: פייסבוק

החברה השוותה שוב ושוב את ישראל לגרמניה הנאצית. תמונה אחת שפרסמה החברה מציגה מגן דוד שזור בצלב קרס והמילים: "האירוניה בלהיות מה ששנאת פעם".

בתגובה לביקורת על דעות החברה, נכתב מוקדם יותר החודש: "לכל הכלבים הציונים המזוהמים שמתעצבנים מדגל, לכו חיות מטונפות. אני מקווה שמה שקורה לפלסטינים יקרה לכם ולמשפחות שלכם".

השבוע פרסם המשרד תמונה הכוללת טקסט: "אתה יכול לבקר כל ממשלה בעולם, כולל שלך. זה נקרא חופש הביטוי. אבל אתה לא יכול לבקר את הפרת זכויות האדם של ממשלת ישראל. זה ממותג כ'אנטישמי'".

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד