ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"קשוב לאזהרות"

ביידן לקראת פרישה? "שאל אם קמלה יכולה לנצח"

לפיה דיווחים אמריקנים נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נעשה פתוח לאפשרות לפיה יוחלף בתפקיד המועמד לנשיאות, והוא בודק האם ייתכן שקמלה האריס תצליח לנצח

ביידן לקראת פרישה? "שאל אם קמלה יכולה לנצח"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

גורמים במפלגה הדמקורטית ובקמפיין ביידן טוענים לרמזים על כך שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן נעשה פתוח לאפשרות לפיה יוחלף בתפקיד המועמד לנשיאות, ולא דוחה אותה על הסף - כך דווח ב-CNN. 

לפי הדיווח, הבית הלבן וקמפיין ביידן "נמצאים במקום חדש". יועץ דמוקרטי בכיר סיפר על ביידן: "הוא עבר מלומר, 'קמלה לא יכולה לנצח', ל'אתה חושב שקמלה יכול לנצח? עדיין לא ברור היכן הוא עומד לנחות אבל נראה שהוא מקשיב". 

עם זאת יצויין כי בפומבי קמפיין ביידן, שגם הוא מתמודד עם ביקורת גוברת מצד תורמים דמוקרטים, דחה את הטענה שהנשיא חושב מחדש על מועמדותו.

קווין מונוז, דובר של ביידן, אמר הלילה ל-CNN: "אם לעובדות יש משמעות – וזה אמור להיות המצב – הנה עובדה אחת: הנשיא ביידן הוא מועמד הדמוקרטים לנשיאות, והוא הולך לנצח בנובמבר".

לפי דיווחים נוספים מנהיג הרוב בסנאט שומר וגם ננסי פלוסי אמרו לביידן: "אתה חייב לפרוש". הבית הלבן מסר בתגובה: "ביידן אמר לצ׳אק שומר וגם למנהיג הציעו למנהיג בבית הנבחרים האקים ג׳פריז כי הוא המועמד הדמוקרטי וינהיג את המפלגה לנצחון".

ג'ו ביידן קמלה האריס הבחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד