ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"משאית עבודה"

שברולט סילבראדו החשמלי בדרך אלינו

הסילבראדו החשמלי אינו רק גרסה מחושמלת של הסילבראדו דיזל המוכר לנו היטב, אלא מתבסס על שלדה כל-חדשה וייעודית להנעה חשמלית. במרכז המערכת סוללה בעלת קיבולת של 200 קוט"ש המזינה שני מנועים חשמליים

שברולט סילבראדו החשמלי בדרך אלינו
שברולט סילבראדו החשמלי יגיע לישראל. המחיר יתחיל בכ-350 אלפי שקלים צילום: שברולט

הגרסה הכל חשמלית של הדגם הנמכר ביותר בקבוצה הזו - שברולט סילבראדו - עתיד להגיע בקרוב ביבוא סדיר של UMI היבואנית הישירה של שברולט. כך נודע למערכת על ידי גורמים המעורים בנושא. ככזה עשוי הסילבראדו החשמלי ליצור הפרעה של ממש בקבוצה הזו.

כחלק ממאמצי השיווק שיהיו, תציע היבואנית אחריות מורחבת ומוארכת על הרכב במקביל לתקופת האחריות של היצרן על הסוללות.

הסילבראדו החשמלי אינו רק גרסה מחושמלת של הסילבראדו דיזל המוכר לנו היטב, אלא מתבסס על שלדה כל-חדשה וייעודית להנעה חשמלית. במרכז המערכת סוללה בעלת קיבולת של 200 קוט"ש המזינה שני מנועים חשמליים לתפוקה משותפת של 510 כ"ס ו-84 קג"מ. טווח הנסיעה הרשמי לפי תקן EPA הוא 724 ק"מ כאשר הטעינה אולטרה מהירה ועד ל-350 קילו-ואט בזכות ארכיטקטורה חשמלית הפועלת בתחום ה-800 וולט.

הגרסה של שברולט סילבראדו החשמלי שתגיע לישראל מכונה WT ראשי תיבות של Work Truck – לקונית "משאית עבודה". ככזה הסילבראדו יכול לשאת כ-800 ק"ג בארגז המטען ולגרור עד 4.5 טונות (נתונים סופיים יהיו לאחר שהרכב יזכה לתקינה הישראלית). עוד בתחומי העבודה, מצויד הטנדר החשמלי בשקעי כוח בארגז המטען המסוגלים לספק עד 7.2 קילו-וואט להפעלת מכשירים שונים, לטעון כלי עבודה חשמליים ועוד. חבל שלא לנצל מאגר אנרגיה כה גדול.

ואם כבר עוסקים בממדים בסיס הגלגלים הוא 370 ס"מ, האורך הכללי 592 ס"מ, הרוחב ללא מראות הוא 238 ס"מ מרשימים והגובה 198 ס"מ. סרחי העודף קצרים יחסית עם 91 ס"מ לפנים ו-130 ס"מ מאחור. לארגז המטען נפח של 1634ל' ויש גם תא מטען קדמי צנוע עם נפח נוסף של 303 ל'.

תא הנהג והנוסעים מרווח ביותר וכמובן שתא הנהג דיגיטלי מלא ועם ממשקי סמארטפון מתקדמים ועוד תפקודי נוחות, סיוע לנהג ובטיחות אקטיביים רבים. המפרט הישראלי המלא יוודע ברגע שהכלי יגיע ארצה.

שני דברים אחרונים, הממדים והמשקל מחייבים שלנהג יהיה רשיון C1, כלומר משא קל עד 12 טון. המחיר עוד לא סופי אך ההערכה היא שיהיה בין 350 ל-400 אלף שקלים.

שברולט טנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד